Zákulisí švédského Fantoma Opery


Oficiální Facebook švédské inscenace Fantoma Opery vydal strašně milé zákulisní video, kterým prochází Raoul Anton Zetterholm. Mimo to je tam také rozhovor s Emmi Christensson ale...teď záleží, jak jste zběhlí ve švédštině.
Nicméně vás na video mohu nalákat, i když stejně jako já vůbec nerozumíte: jsou tam krásné zákulisní záběry na aplikaci líčení starého Raoula ale především! strašně krásné! záběry z představení! To All I Ask Of You lidi! Takhle jsem se nad nějakým Raoulem naposledy rozplývala u Tomáše Vaňka! :D Anton je tak strašně sladký a raoulovský!!! :D Ty jeho blond vlasy a jemný obličej a něžný pohled a úsměv!!! Ugh!! :D Ta agonie, že z této inscenace nejsou videa! Ta agonie! :D

Zdroj gifu:
http://heaven-by-the-sea.tumblr.com/post/157614081515

Komentáře

  1. Na záznam ze Švédska bych byla zvědavá hlavně kvůli Antonovi. Už jenom z ukázek mám nutkání si jej zařadit do seznamu oblíbených Raoulů. On je ideální pro roli Raoula, herecky, pěvecky i vzhledově!!! :D Strašně mě potěšilo, že aspoň z části mluvil Anton anglicky. :-) Haha, poznáka o katáčku na zuby mě pobavila. Je rozkošný. :-D
    A záběry se jim moc povedly. :-) AIAOY je TOP!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No přesně, Anton je určitě perfektní, jen my to nevíme, pouze tušíme. :D A to je frustrující. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky