Fotky z nereplikové inscenace Tanz der Vampire v St. Gallen

Konečně jsou na světě první fotky z velmi očekávané nereplikové "au" inscenace Tanz der Vampire ze Švýcarska. Musím také opravit samu sebe z předchozího článku - zdá se, že se ztratilo v překladu slovo označující zasazení místa této nové produkce. Není to blázinec, kde se děj odehrává, ale sanatorium (což mě trochu mrzí, to mohlo být zajímavější). Neví se zatím přesně, jak je to s tím sanatoriem míněno. Je to místo úkrytu pro upíry, či záminka jak nalákat lidi a jejich krev?

Pak tu ještě máme televizní reportáž s rozhovorem s Thomasem Borchertem, představitelem Krolocka, který mimo jiné prozradí, že v této inscenaci je Krolock lidštějším. Pak jsou tam i ukázky přímo z představení a mě se hrozně líbil ten Einladung zum Ball. :)

Já mám celkově z této inscenace hroznou radost, bude to prostě kruťárna. :D MOC doufám, že z ní budou videa. Muzikáloví bohové, prosííííííím! :D

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Zdroj:
https://www.facebook.com/MercedeszOfficial

Komentáře

  1. Vypadá to přímo KRUTOPŘÍSNĚ :D
    ACH BOŽE TEN HERBERT!!! totálně jsme ztratila pojem o čase, když jsme oh uviděla. :D Myslím že mám nového oblíbence :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, doufám, že budou videa, protože jsem na to hodně zvědavá. :-) Z ukázek se mi taky nejvíc líbil Einladung. A moc se mi líbí Sářin župánek :-) Haha, kostým Herberta mě pobavil :D ten ručník na vlasy je geniální. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ten Einladung byl božííí! A jak si ji zabalil do toho kabátu!!! To bylo sladký a úchylný zároveň. :D
    Jo, ten ručník! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky