Ivan Ozhogin a Vera Sveshnikova

Tento týden jsem zvolila toto video oceňující chemii mezi Ivanem a Veruškou, protože já taky skutečně oceňuji chemii a důvěru získanou tolika společnými představeními těchto dvou. :D
Ale úplně nejvíc mě stejně fascinovalo tolik paralel mezi jejich společnými rolemi. Jen kvůli tomu jsem si to video pustila hned vícekrát. Wow, část jsem si sama uvědomovala, ale hodně věcí mi došlo až s tímto videem. Je fakt skvělé. :)
A s tím přeji pěkné vykročení do únorového týdne. :)


Komentáře

  1. Sakriš to je spojitostí :D to člověk opravdu jenom žasne. Nejvíc se mi líbil ten moment Sára a Markétka a za nimi Krolock a Woland - vždycky mě zajímalo jak by Krolock vypadal se Sárou bez toho pláště a teď to vlastně díky Wolandovi vím :D - heh asi mluvím zmatečně ale mě to dává smysl :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, opravdu je to fascinující. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty paralely mezi muzikálovými páry navzájem jsou skvělé. :D Výborná volba pro video týdne. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky