Další reportáž z Tanz der Vampire v St. Gallen



Máme tu další televizní reportáž o nejnovější a nejmodernější inscenaci Tanz der Vampire ve Švýcarsku. Jsou tu rozhovory s Thomasem Borchertem a kostýmním výtvarníkem (proč nikdy neudělají rozhovor s Mercedesz Csampai?! :D), které jsou prokládány ukázky z představení, přičemž některé jsou nové. Mám pocit, jako bych se už prakticky ke všemu vyjádřila, tak jen snad pochválím ten nápad na hotelový rezort s česnekovou kúrou, kterou musí útrpně podstupovat i Sára a Magda. :D Zdá se, že tahle produkce velmi umně vyvažuje ten temný a komický aspekt Tanzu a za to smekám. Jak víme, ne všem se to podařilo. :D
No a to Totale Finsternis bych fakt hodně chtěla vidět, to je úplně moje estetika. :D

Komentáře

  1. Z téhle verze jsem nadšená čím dál tím víc!!!! Totale Finsternis a Einladung je nefalšované guilty pleasure. :D
    Haha, Warheit na rotopedech je geniální nápad! :D :D
    Jsem nadšená! :D
    Tvůrci se činí s ukázkami - teď je řada na vás, fanoušci! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nápodobně, tyhle dvě scény bych strašně moc chtěla vidět celé. :D A ples, samozřejmě. :D
    Jo, za ty rotopedy u mě mají zlaté hvězdičky. :D
    Joooo, fanoušci, spoléháme na vás!!! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky