Kdo bude zpívat premiéru Plesu upírů

Produkční tým Plesu upírů se rozhodl pro netradiční krok - nechat v divácké anketě rozhodnout samy diváky o tom, který pár (Bohuš Matuš & Michaela Gemrotová, Marian Vojtko & Natálie Grossová) bude zpívat premiéru.
V anktetě nakonec zvítězili Vojtko a Grossová, takže 12. 2. 2017 je diváci mohou vidět na prknech Goja Music Hall.

image host

image host


Zdroj:
https://www.super.cz/482642-vyhrala-dcera-expremiera-nebo-vnadna-pevkyne-rozhodli-jste-o-premierovem-obsazeni-plesu-upiru.html

Komentáře

  1. Vida, zajímavý krok. Já jsem zvědavá, kdo bude na "moje" představení, trochu se bojím Matuše. Ale zas... Vojtka jako fantoma jsem se taky bála. A jaký byl? Boží. :D

    OdpovědětVymazat
  2. No Matuše bych nechtěla. :D
    Já bych chtěla Mariana a s ním asi spíš Míšu. Je fakt, že Natálka se mi zatím líbila víc, jenže ten faktor společné chemie mezi Sárou a Krolockem je ještě o trochu důležitější. No a jako Herberta Tomáše Vaňka, to se rozumí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, Natálka se mi jako Sára ím líbí víc, ale stejně bych raději viděla Míšu s Marianem (třetí alternaci Sarah jsem nikdy zpívat neslyšela, ani ji v ničem neviděla, takže o ní nic nevím). :-) Co naplat, pro mě je chemie mezi nimi hrozně důležitá. :D
    Podle ukázky se mi Naty moc líbila, působila na mě tak přirozeně a z její Sáry jsem nejvíc cítila... jak to jen říct... nevinnost. Právě i kvůli jejímu mládí. (Jenže chemie... no, už jsem to napsala, no...) :D

    OdpovědětVymazat
  4. PS: Jóó, jako Herberta bych taky chtěla vidět Tomáše. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Verča tedy třetí Sára zpívá absolutně božsky takže já bych brala určitě jí s Mariánem. Ovšem uvidím jaké bude mé dubnové představení :D a také bych chtěla Tomáše jako Herbíkaukázka Verči: https://www.youtube.com/watch?v=iD4KK-vQA0Q

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky