Nové ukázky z Tanz der Vampire ze St. Gallen

V podobě nějakých popremiérových dozvuků je tu další televizní reportáž s ukázkami a rozhovory z první inscenace Tanzu v moderním pojetí.
Musím říct, že se mi fakt líbí, jak ztvárnili hraběte a Herberta. Že je mezi nimi zřejmější věkový rozdíl, že má Thomas paruku s krátkými vlay, ale Herbert dál "rebeluje" s dlouhými a fakt se mi ta produkce zatím moc líbí. Jen je mi líto Krolockova červeného plesového oblečení, vypadá trochu lacině, zvlášť když to srovnávám s jeho ostatními kostýmy, které jsou taková modernější chic verze jeho originální předlohy (to delší třpytivé černé sako je můj oblíbenec, ten extravagantní chlupatý kabát kupodivu taky :D).
I Sářiny plesové šaty jsou docela pěkné, i když musím říct, že ten střih sukně vpředu krátká vzadu dlouhá se mi nikdy moc nelíbil, už když to prvně přišlo do módy. :D Ale Mercy zase sluší všechno. :D

Zdroj obrázku:
https://www.facebook.com/followthomasborchert

Komentáře

  1. Jj, kostým Krolocka na ples je katastrofa. Zato jeho ostatní kousky z šatníku jsou stylové. :-) Jé, to třpytivé černé sako se mi taky zalíbilo! Na první pohled. :D Jóóó a ten kožich taky!
    Konečně je u nich poznat, že se jedná o otce a syna. Moje první reakce na Thomasovu paruku byla: Krolock s krátkýma vlasama? Týjo, vypadá to fakt dobře. :-D
    Sářiny šaty jsou hezké, to jo, ale nezařadí se do seznamu mých oblíbených kostýmů z muzikálů. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nu, tak se asi utěšujme tím, že nic není stoprocentní a občas dokonce ani Krolockův šatník. :D
    Přesně, přesně! Čekala jsem, že se mi to líbit nebude a přitom se mi to líbí hodně! :D
    Asi tak nějak - Sářiny šaty se mi víceméně líbí, ale nejsou to ty šaty o kterých bych snila někdy si je obléct. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky