Fotky z Mistra a Markétky, 2017

Dnes ráno jsem narazila na nějaké současné fotky z Mistra a Markétky, tak sem po delší době přihodím něco aktuálnějšiího o tomto muzikálu.
Upřímně řečeno se z nich mnoho vykoumat nedá, snad jen nové šaty Markétky, ke kterým mám zcela neutrální postoj. :D Možná se mi víc líbily ty originální, ale těžko soudit u kostýmu, který má evokovat nahotu. :D
Navíc na jedné té fotce má zase ty původní šaty tak nevím...možná alternuje mezi obojími. :D

image host


image host

image host

image host

image host

image host


Zdroj:
https://vk.com/vera_sveshnikova

Komentáře

  1. Hm, teda aspoň na pohled. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nové šaty... napoprvé se mi nelíbily, ale jak jsem si na ně trochu zvykla, tak se mi na nich líbí "splývavá" látka. Ze tří variant se mi nejvíc líbily Veruščiny světlé šaty. Prosté, ale z báječného materiálu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No mě asi na těch šatech vadí ta lesklá látka, protože to pak působí lacině. Mě se nejvíc líbí starý dobrý originál, taky prosté šaty, ale docela důmyslný nápad za nimi. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky