První moderní pojetí Tanz der Vampire

Když se oznámilo, že v St. Gallen ve Švýcarsku bude nová produkce Tanz der Vampire měla jsem radost.
Když se oznámilo obsazení s Thomasem Borchertem a Mercedesz Csampai v hlavních rolích, začala jsem mít velkou radost.
Když se ale včera dostal na svět novinový článek sdělující světu, že tato produkce bude mít moderní pojetí, zbystřila jsem. Neříkám že protestovala, protože proč to nezkusit oživit, že ano.
Zmiňovaný článek přikládám, ale jelikož neumím německy, spoléhám se na předklad od fanoušků. Pointa je ta, že se děj bude odehrávat v sanatoriu jehož ředitelem je Krolock, který o sobě věří, že je upír.
Když jsem si to přečetla poprvé, musím říct, vydala jsem ze sebe nevěřícný smích. Nicméně - pokud to bude dobře zpracované a nepůjde to proti libretu - proč ne. Říkám proč ne, proč s Tanzem taky nezkusit něco nového, v operním světě jsou obdobné experimenty na denním pořádku. Počkejme si na výsledek.


image host

image host

image host

Komentáře

  1. To zní... šíleně! A to tak, že jsem na tuhle verzi začala být ohromně zvedavá. Vůbec si to nedokážu představit. :-)
    + To obsazení... :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky