Nové promo video maďarské produkce Fantoma Opery


Maďarská produkce na svém oficiálním Facebooku zveřejnila nové video s krásnými ukázkami s představení. Zvláštní je, že když jsem si překládala text u tohoto videa, vyšlo mi, že už tato inscenace minulý týden už skončila?
Upřímně řečeno mám docela problém sledovat tuto produkci - běží nepravidelně a s přestávkami a špatně se v tom orientuju.
Tak či tak jsou nějaké drby, že by se do Osla mohla stěhovat nějaká již existující non repliková produkce a tak by bylo docela nasnadě, kdyby to byla právě tato maďarská. Naše česká asi ne, s tou se v Praze do budoucna podle všeho ještě počítá. :)

Komentáře

  1. O této produkci nevím zhola nic, vyjma pár ukázek v ne zrovna koukatelné kvalitě. :-) Ale tohle promo vypadá hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle promo vypadá kouzelně! Zaujaly mě šaty na Think of me! A i když je nemáme možnost vidět pořádně, barevně se mi moc líbí. (ach, ta půlnoční modř!)
    A Raoul s Christinou se vroucně objali, to je rozkošné!
    Moc, moc hezké promo! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Maďarské Think of Me šaty jsou asi můj nejoblíbenější kostým z této produkce. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky