Mistr a Markétka A-Z: M

Dnes jsme se propracovali k písmenku, kterého je Mistr a Markétka plné...em. :D Začínáme Markétkou Victorií Zhukovou. :)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Tehdy mě strašně zarmoutilo když opustila obsazení. Byla to úžasná Markétka a s Rostíkem měla absolutně famózní chemii. Musím říct, že když byla na parketu právě s ním tak jsem byla v sedmém nebi.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to škoda. Tím spíš, že jsem o ní od té doby neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  3. K Victoriině Markétce jsem si hledala cestu nejdéle. Když jsem začala sledovat videa z muzikálu, tak v nich byly buď Anastasia nebo Natalia a v porovnání s nimi mi Viky moc nesedla - hlasově ani herecky. "Zvykla" jsem si na ni až během poslechu oficiálního cdéčka, respektive na její hlas. Až později jsem docenila za její "blízkost" ke knižní Markétce. (Ze všech alternací pro mě byla nejvíc "věrná" Mistrovi.) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta věc s Victorií pro mě vždycky byla, že všechny ostatní Markétky, toho času pouze Natalie a Anastazie, byly obě velmi osobité, s výrazným stylem, chemií a pojetím. Nu a Victoria vedle nich jaksi zapadala do průměru, ačkoliv nebyla vůbec špatná. A tak jsem ji sice měla ráda, ale nevyhledávala. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky