Les Misérables Medley - Alfie Boe, Michael Ball

Alfie Boe a Michael Ball spolu v současnosti úzce spolupracují při společném koncertování, takže mě ani tolik nepřekvapilo, když jsem dnes ráno na YT ve svých odběrech objevila jejich společné video. Nepřekvapilo, ale potěšilo!!! :) A jak příhodné, že zrovna takhle na neděli. :)
Mám pocit, že Alfie na svém hlase od pětadvacítky dost zapracoval, má teď rozhodně větší rejstřík. Ale vhledem k tomu, že už za sebou má i operní angažmá, tak se nedivím.
Michael je skvělý jako vždy, trochu jsem se možná bála, jak bude s Alfiem držet krok, ale to jsem mu křivdila. Je fenomenální. :)
A oba mě hrozně dojali, protože Bídníci...to je prostě srdcovka a tihle dva pánové zrovna tak. :)
Krásný nový týden! :)

Komentáře

  1. Taky jsem si říkala, že Michael nebude Alfiemu stačit a jsem tak ráda, že jsem se mýlila. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alfie je prostě boží. On má TAKOVÝ hlas! Člověka až mrazí, když ho slyší.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky