Americká tour Love Never Dies


Zvěstí o případné tour Love Never Dies již bylo mnoho a nikdy se žádná nepotvrdila, nicméně tentokrát to vypadá skutečně nadějně, protože různá americká divadla ve svém repoertoáru opravdu mají naplánovaná data LND.
Neví se jaká inscenace to bude, lze ale předpokládat, že se bude jednat o australskou inscenaci, která jako zřejmě jediná doposud zaznamenala úspěch. Nehledě na to, že kulisy a kostýmy z Austrálie, později přestěhované do německého Hamburku jsou nyní k dispozici, neboť německá produkce je již uzavená.
Ve prospěch této tour rovněž mluví současná přepracovaná tour produkce Fantoma Opery ležící kdesi na neidentifikovatelném pomezí repliky a non repliky, která pozměněnou režií do značné míry Love Never Dies vyšplapává cestičku.
O obsazení se zatím rovněž nic neví.
Zatím jediná známá data o průběhu tour jsou tato:

19. - 24. 9. 2017 - Baltimore
7. - 19. 10. 2017 - Fort Lauderdale
21. - 26. 10. 2017 - Orlando
8. - 13. 5. 2018 - Seattle
15. - 20. 5. 2018 - Portland
26. 6. - 1. 7. 2018 - Minneapollis
17. - 22. 7. 2018 - Houston

Komentáře

  1. Hehe. Když jsem viděla Baltimore, představila jsem si fantoma, jak zpívá Good morning Baltimore z Hairspray :D

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně řečeno...já taky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, tak by mě zajímalo, jestli se zapojí někteří staří známí z POTO. :-)
    Mám radost, že bude LND v Americe. Doufám, že fanoušci nezklamou se svými "příspěvky". :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky