Prezentace muzikálu Dopisy Bohu. Oskar a růžová paní

Společnost MakersLab, která dala vzniknout muzikálům Mistr a Markétka, Oněgin/Démon Oněgina a Zázrak Yudo se chystá příští sezonu opět uvést další titul. O tom, jak si myslím, že tvořit nové a nové muzikály jako na běžícím páse není zárukou kvality ale pouze kvantity jsem se už rozepisovala po svém menším zklamání z Oněgina, které zapříčinilo, že jsem nevěnovala žádnou pozornost Zázraku (a taky proto, že mě vizuál a děj nezaujaly).
Přesto mi zvědavost nedala, abych neklikla na prezentaci jejich nového díla. Opravdu je název toho muzikálu dlouhý, nebo Muzikál je založen na novele od Érica-Emmanuela Schmitta, Oskar a růžová paní. Musím se vám přiznat, o díle jsem neslyšela a musela jsem googlit. Zjistila jsem tedy tolik, že se jedná o třetí knihu z cyklu o neviditelném, kde chlapec Oskar vede s ošetřovatelkou v růžové debaty o Bohu, smrti, životě a tak dále. Nevidím, nakolik je to materiál na muzikál, ale na druhou stranu o té knize fakt nic nevím, ale rozhodně jsem teď zvědavá a přečíst si ji chci.

Musím ale říct, že hlavní důvod proč jsem na video klikla je stejně Veruška Sveshnikova a Anton Avdeev, má zlatíčka ruského muzikálu. :D

Komentáře

  1. Inu, z toho, co o předloze říkáš, taky marně hledám dostatečné motivy pro muzikál, ale snad tedy,...
    A ta část videa se znakující holčičkou mě strašně potěšila! Aspoň trochu teď rozumím úryvku! :D
    A už jsem říkala, jak moc se mi líbí jakékoliv "duo"? Prostě když zpívají dva lidi najednou, běhá mi z toho mráz po zádech! (totéž platí pro trio, quartet, kvintet - nebo jak se tomu říká - a tak dále a tak dále) Čím více hlasů, tím větší husina! Asi i proto mám ve Fantomovi strašně ráda Wandering Child a Final Lair! :D Zajímalo by mě jestli jsem v tom jediná divná! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Snad z toho něco vytřískají, jak se říká. :D
    Ty umíš znakovku? :O
    Upřímně řečeno, mám to taky tak. Vždycky mě víc baví duety než sóla a je to asi i jeden z důvodů, proč se mi  hrozně líbí Tosca, protože ta je tvořena zejména duety. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na to zvědavá! :3
    No, trošku nedoslýchám a chodila jsem na specku takže tam jsem to trochu odkoukala :D takže ano, umím znakovku :D
    Jé, tak v tom nejsem sama! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Námět zní zajímavě, ale nedokážu si to představit jako muzikál. :-) Ale zaujalo mě to víc, než Zázrak Yudo. :-)
    Blesková výroba z produkce mě taky mrzí, jj po démonském Oněginovi. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je zajímavé, jaký bič si na sebe ti tvůrci rádi pletou. U Mistra a Markétky je děj natolik komplikovaný, že se zdá nemožné, z toho udělat muzikál no a tady je problém přesně opačný. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky