Scany ze starších programů Elisabeth

Jedna blogerka na Tumblr postuje strašně krásné a docela vzácné fotky ze starších programů Elisabeth, v mnoha případech jsou to i snímky z originální produkce a všechny jsou strašně krásné, umělecké a já je prostě musím sdílet, je to nádhera. :)
Když tak ve zdroji v odkazu na její blog je těch fotek ještě víc, tak určitě mrkněte. :)

image host

Pia Douwes, originální vídeňská inscenace.


image host

Maike Boerdam, Stuttgart.

image host

Maike Boerdam, Stuttgart.

image host

Karin Seyfried a Olegg Vynnyk, Stuttgart 2006.

image host

Olegg Vynnyk a neznámý Rudolf. :) Stuttgart 2006.

image host

Fotky z originální vídeňské inscenace s Piou Douwes a Uwe Krögerem.

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


image host

image host

Maya Hakvoort v originální vídeňské inscenaci.

image host

Maya Hakvoort v originální vídeňské inscenaci.

image host

Annemieke van Dam v tour produkci 2009-2010.

image host

Maya Hakvoort v originální vídeňské inscenaci.

image host

Maya Hakvoort a Máté Kamarás ve vídeňském revivalu 2003-2005.

image host

Maya Hakvoort a André Bauer ve vídeňském revivalu 2003-2005.

image host

Maya Hakvoort, André Bauer a Máté Kamarás ve vídeňském revivalu (2003-2005).

image host


Maya Hakvoort v originální vídeňské inscenaci.

Zdroj:
http://titaniae.tumblr.com/tagged/my-scans

Komentáře

  1. Mě vždycky jenom fascinuje že víš odkud ty fotky jsou myslím z jaké produkce, to ta slečna k tomu měla napsané, nebo jsi to někde studovala???

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to u těch fotek už napsaný.

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, fotky jsou fakt krásný. :-)
    To mi připomíná dobu, když jsem viděla poprvé Uweho, jak vypadal zamlada když hrál Smrt. Byla jsem tehdy docela v šoku, protože jsem ho skoro nemohla poznat. :D (Nejen kvůli těm vlasům, ale i v obličeji... připadal mi díky tomu líčení skoro až jako dívčí.)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, Uwe za mlada byl až překvapivě křehký, něžný...docela by se dal srovnávat s Heinrichem Heinem. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky