Totale Finsternis - Jan Ammann, Nele-Liis Vaiksoo

Kdy přestanu dávat Jana za video týdne? Ha, kdo ví. :D
A ano, už zase Totale Finsternis...nevím kam se poděla má různorodost, až ji najdu, tak vám dám vědět. :D :D
Hmm, na tohle video jsem se hrozně těšila díky mé zvědavosti na Nele-Liis, na což mě navnadila Shadow, když mě poinformovala, že Nele hrála Sáru ve dvou jazycích, v rodné estonštině a pak v němčině a já vůbec netušila, že tu byla nějaká taková herečka, co hrála Sáru "dvojjazyčně". :D
Co se Jana týče - ach, však víte, objevuji pro něj docela nové ocenění jeho talentu, který jsem dřív tak nějak přehlížela. V té době, kdy jsem ho přehlížela bylo na internetu mnohem víc Janových videjí v Tanzu než je teď, což je...iiironie. :D Nevermind, co si muzikálofil zavčas nestáhne, to nemá. :D Pojďme už k tomu videu. :D
Pokud vám některé aspekty toho videa přijdou netradiční - kupříkladu proč by měl Krolock ve svém hradě portrét Magdy, proč Krolock stojí rovnou na jevišti a na schodech a proč je ta píseň zkrácená - nejedná se o video přímo z představení, ale z nějaké akce dnu otevřených dveří, takže je to lehce improvizované.
Je poznat, že Nele-Liis je cizinka, má takovou zajímavou výslovnost...i když ne, výslovnost má v pohodě, jen klade důraz ve slovech jinak než Němci, viz "dirrrrrr" - ale ne že bych jí to nějak zvlášť vytýkala nebo tak něco - moje němčina je příšerná a neporadila bych si s tím textem zdaleka tak dobře jako Nele-Liis. Jen tak podotýkám co mě zaujalo, ale neposmívám se, to vskutku ne. Vlastně se mi to děvče velice líbí, i když se jednalo o takové zkrácené impro, zahrála ten začátek, kdy se rozhlížela po sále a obrazech strašně pěkně - měla skvěle vyvážené pocity nadšení, zvědavosti, ale i bázlivosti a přirozeného ostychu v neznámém prostředí, což mi bylo hned sympatické.

Po pěvecké stránce jsem trošku rozpolcenější - kdybych ji slyšela během normálního představení, tak bych možná lépe věděla co k ní říct, ale takhle - z tohoto konkrétního klipu na mě působí, že si až příliš vypomáhá takovým napůl křičením napůl zpíváním, vůbec nevím jak to pojmenovat.
Nu a teď k Janovi - vzhledem k tomu, že v téhle useknuté verzi přišel o svoji velkou chvíli, kdy zpívá jen Krolock, tak se k jeho zpěvu v tomto videu těžko vyjadřovat, ale můžu říct, že už jsem s Janovým hlasem dostatečně dobře seznámená, abych věděla že je dobrý tak jako tak. :D
Po herecké stránce mě zaujal - ten začátek, kdy se dívají se Sárou do očí je takový zajímavý! Jako by se na ni snažil usmívat a působit vlídně, ale je jasně vidět, že takové vřelé emoce už dávno ztratil a za ty roky si už není jistý jak je na své tváři zobrazit, jak působit věrohodně...lidsky. Když se k ní pak otočí zády, tak mu tahle nepřirozená maska okamžitě spadně.
To je interesant, to je galaktické! Dvojitý acting, přímo. Bravo. :)
Přesto to není docela chladný Krolock, předtím, než Sáru podruhé málem kousne, tak má takový melancholický okamžik, kdy na ni shlíží velice laskavě, možná i lítostivě, jasně na něm vidíme, že o Sáře přesto všechno smýšlí velmi dobře, že ho zajímá. Ráda bych romanticky šla do takových rovin, že bych řekla, že mu na ní záleží ale uhhh...to se jenom z jednoho TF říct nedá, to bych musela vidět celou show, takže to neříkám...jen podotýkám, že bych to ráda řekla. Sarah/Krolock je má quilty pleasure. :D
Další zásah do černého je chvíle, kdy k Sáře stojí zády předtím než ona začne zpívat "einmal dachte ich bricht Liebe den Bann..." - Jan nevypadá jen typicky v konfliktu sám se sebou, on působí přímo v agonii! To je tak jemné, dojemné gesto jak přiblížit diváky k hraběti! Na mě to tedy působí stoprocentně! :D
Dále bych vyzdvihla, že se mi velmi líbí Nelina paruka - možná ty "baby hair" (haha, jak to mám pojmenovat, je pro to zvláštní název?? :D) na čele bych stylizovala jinak, ale mimo to je to vážně nádherná paruka.
Nu a s tím už vám přeji krásný nový týden. xxx



Komentáře

  1. Jan měl čočky nebo má tak zářivě modré oči? chvilku mi připadal víc než děsivý :D mimochodem také mi připomněl jednoho upíra z filmu Underworld :D :D až na ty dlouhé vlasy ve filmu je měl krátké :D Bill :D

    OdpovědětVymazat
  2. To musí být určitě čočky, ano, Jan nemá tak děsivé oči...právě naopak. :))
    To bohužel neznám. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já jsem si to myslela :-)
    tak to třebas časem poznáš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, ty čočky mě překvapily, ještě jsem si nevšimla, že by je nějaký Krolock měl :-) Vskutku děsivé.
    Ten dvoj-acting mě taky zaujal :-) teď vážně lituju, že jsem si videa nepostahovala dokud byla k mání :-)
    U Nel nevím, rozhodně by to chtělo mít shlédnuto víc videí a pak si udělat názor, asi se taky přikláním k tomu, že na mě více zapůsobila po herecké stránce než po pěvecké :-) ale má milý přízvuk :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vzpomněla jsem si na Michaela Crawforda, jak nosil pro Fantoma jedno čočku na maskované části obličeje. :D Ale tohle je snad ještě děsivější. :D
    Nechce se mi Nele soudit hned špatně, když je to doslova první video co jsem s ní viděla, tak snad narazím na další. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky