Angelina a Ivan

Při náhodném brouzdání internetem jsem narazila na hejbátka s Ivanem Ozhoginem a Angelinou Markiefkou v Tanzu. To jste měli vidět můj obličej. :D Ti dva hráli v Berlíně spolu? Wow, kdy? Já věděla, že jeho Sáry byly Mercedesz Csampai a Dorothea Baumann, ale že Angelina? Woho. Vím, že "power combo" se říká Ivanovi s Dorotheou, ale jestliže spolu hráli Ivan a Angelina...to teprve musela být energie! Potěšme se tedy aspoň těmi hejbátky. :D


image host image host

image host image host


Source:
http://angell-or-phantom.tumblr.com/

Komentáře

  1. inu připomnělo mi to Drewa a Mercy :-) to je podobný případ dalo by se povědět :-)
    Ovšem tihle dva (Myslím Ivana a Angie) si měli zahrát společně víc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s Angelou žádné video neviděla, vlastně její jméno teď čtu prvně (jsem ostuda, I know :-))
    "Power combo"? Tak tohle čtu prvně - jaký je, prosím pěkně, význam tohoto pojmenování? A smím se ještě zeptat, v čem je Angelinina Sára jedinečná? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi že jsou spolu super dobří a má to super power. :D Mě se strašně špatně soudí, já s Dorotheou a Ivanem viděla jedno jediné TF. :D
    Aaach, Angelinina Sára...
    Já s ní od jedné kamarádky co je v tom tajuplném světě tradování o muzikály, dostala vloni nahrávku, tam byla s Drewem a strašně jsem si ji zamilovala. Chtěla jsem na to představení napsat nějakou seriózní recenzi a pak z toho vznikla šílená série článků na pokračování, kde TF rozebírám na nějaké tři strany...já neumím psát seriózní recenze, jen výlevy. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, super power, s videy bych si udělala nějakou představu (škoda, že nejsou k mání)
    Výlevy často řeknou mnohem víc než nejserióznější recenze.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky tu představu nemám, z jednoho TF jsem toho zase tolik nevyvodila.
    Nojéje! To je pravda...jsou víc do hloubky. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky