Nečekané červencové obsazení Mistra a Markétky


Konečně víme, kdo odehraje tři červencová představení Mistra a Markétky a myslím, že jedno jméno vás VELMI zaujme.
Pořadí rolí ve výčtu: Woland, Markétka, Mistr, Hela.

24. 7. 2015 - Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova, Anton Aveev, Natalia Martynova
25. 7. 2015 - Ivan Ozhogin, Natalia Martynova, Anton Avdeev, Maria Lagatskaya
26. 7. 2015 - Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova, Igor Krol, Maria Lagatskaya

Ne, nepřepsala jsem se. NATY BUDE HRÁT HELU!!! :D
OMG!
Já nevěděla jak po tomhle toužím, dokud mi to nedali. :D
(Fanoušci už slíbili že tohle rozhodně natočí, jej).

Komentáře

  1. WHAT????!!!!  musím říct že zírám jednoduše zírám pusu mám až na podlaze a jen tak nahoru nepůjde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se dorvu... pardon, něco takového jsem vůbec nečekala! Možná by mě tolik nepřekvapilo, kdyby Helu hrála mimořádně Anastasia, ale že Naty?! :D Páni, tak na tohle jsem vážně zvědavá, docela mě udivuje, že k něčemu takovému došlo - přece jen, zkoušet tu roli kvůli jednomu představení... doufám, že si to nakonec s Verou neprohodí, protože jsem na to ohromně zvědavá (dokonce už i natěšená :-) )

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Adele musím povědět že s tebou naprosto ve všem souhlasím :-) také jsem očekávala Anastasiu přeci jen vypadá jako osoba, která dokáže vydržet cokoliv ale křehká Naty :-) vůbec bych se nedivila, kdyby Woland zůstal s Helou a dotančil s ní tango a odešel s ní :-) navíc jsme zvědavá na Ukolébavku pro vášeň :D přeci jen zabití Hely bude pro Ivana v této podobě řekla bych jedno z nejnáročnějších :-) vždyť to on se vždy nejvíc stará o Naty/Markétku :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky