Ruské obsazení na televizní stanici Moskva24

Jak jsem psala v TOMTO článku, bylo možné živě sledovat krátký pořad, který stanice Moskva24 věnovala Fantomovi Opery.
Kdo to zmeškal, nemusí se bát, celý asi desetiminutový pořad si můžete pustit ZDE. Je tam trocha toho povídání okolo a vystoupení Ivana Ozhogina, Eleny Bahtiyarove a Eugenyho Zaytseva s All I Ask Of You a titulní písní.
Eugeny a Elena jsou strašně zlatí, dívají se na sebe jako na svatý obrázek a vytváří silné pouto a mají milou chemii. Ten způsob jakým je režírovali, aby se dívali přímo do kamery mi přišel poněkud strojený, ale oba s tím co měli, udělali to nejlepší co mohli. :)
V titulní písni se tohle naštěstí nekonalo, takže máme trochu autentičtější zážitek plný zajímavých zoomů, místy netradičních úhlů, což potěšilo kupříkladu tvůrce tohoto GIFu. :D :)
Ivan a Elena...no neříká to hejbátko všechno? Naprosto dokonalí, nemám co dodat. :)

Source of the GIF:
http://cinema-phantom.tumblr.com/

Komentáře

  1. Říká, myslím, moc pěkné...

    OdpovědětVymazat
  2. Supr, trupr!!! :D (Stejně mě mrzí, že jsem to "naživo" propásla.)
    Chemii mezi sebou mají, hlavně Eugeny se na Elenu dívá s takovým sladkým zamilovaným úsměvem (někdy až moc sladkým, ale je to milý :-)
    Dívání přímo do kamery... tohle se mi nelíbilo v traileru na Jekylla a Hyda na Broadway, ovšem tady mi to přijde ještě horší. Tento nápad se mi moc nezamlouvá, příčí se to textu písně a scéně samotné. Je to přece jen vyznání lásky a adresování takto něžných slov přímo do kamery směrem k publiku... Je to vážně strojené až moc. (Upřímně jsem je litovala.)
    Nevím jestli by mě to u titulní písně tolik vadilo (ale jak se znám, tak ano). Přibližování je vážně zajímavé, vcelku netradiční zoomy a jsou moc vydařené. Skvěle zachycené momenty, viz gif, který jsi uvedla :-) Moc se mi líbilo, jak zabrali Ivana, který byl výš než Elena - jako skutečný Anděl hudby, který pak sestoupil z nebes ke Christine. :-)
    A moment zachycený hejbátkem je dokonalost!
    Ach, jak procítěně si užíval její zpěv...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vskutku. :)[2]: Nu, hlavně, že se to nakonec objevilo. :)
    Nojo, když Eugeny je takový roztomilý jen sám o sobě, tak co teprve, když roztomilého hraje...:D
    Máš naprostou pravdu. Zruinovali tím důvěrnost té chvíle, už jsem jim to nevěřila, aniž by za to mohli...
    Ten začátek titulní písně, s prvním záběrem na Ivana, působí neuvěřitelně impozantně, žejo? Já z toho byla nadšená. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky