Das Phantom der Oper - Jan Ammann, Nicole Ciroth

Co mám na téhle rubrice nejraději je nejspíš fakt, že díky jejímu, ač poněkud nesvědomitému (už zase tohle zveřejňuju moc pozdě, duh), vedení občas narazím na skryté poklady. Tak třeba tohle. Jan jako Fantom! Proč vlastně Jan nikdy nehrál Fantoma? To je nevyužitá šance. (Chce se mi teď zakřičet jako fakt, že ani Drew Sarich nehrál Fantoma, btw. Když se vezme stranou koncertní verze LND.)
Dále: můžeme se chvíli pozastavit nad tím, že chtěli Nicolin vzhled trochu "pochristinovatět" ale ve výsledku je tak daleko od Christine jak může být? :D Ty šaty jsou krásné, ale stylově bych je spíš viděla zasazené do nějakého středověkého fantasy žánru a pak je tu ten fakt, že má ve vlasech Sisi hvězdičky! (Jak já bych vraždila za Sisi hvězdičky do vlasů...). To může být samozřejmě narážka na film z roku 2004, nebo prostě...špatný muzikál, hihi. :D Ale neberte mě špatně, já ty hvězdičky miluju...:D
Janovi by to jako Fantomovi slušelo, ale to nikoho nepřekvapuje, takže se posuňme k videu samotnému. :D
Já už jsem z muzikálu tak naočkovaná, že jsem čekala, že Jan začne zpívat ve velkém, dramaticky, hlasitě...a on začal pěkně pozvolna, tiše, zatímco Nicole krouží za zády. Vytvářelo to pěknou atmosféru...a to je u koncertních vystoupení občas těžké. :)
Po hlasové stránce se můj názor na Janova Fantoma během videa závratně měnil doslova v rámci vteřin. :D Jednu chvíli jsem si říkala "ou, byl by možná trochu nezvyklý Fantom" a vzápětí "ne, ne, byl by dokonalý Fantom! Ty vysoké tóny! Tetelím se blahem!" :D. Takže považte, rozhodně by přinesl něco nového a úžasného. Táákže....cast tip pro Fantoma v Oberhausenu? ;) ;) ;)
Co se Nicole týče, má krásný hlas o jehož kvalitě nelze být sporu, jen prostě podle mého názoru není ten pravý typ pro Christine. Na druhou stranu zahrála to skvěle - a to zvlášť smekám, protože je to "jen" koncert.
Se závěrečnými vysokými tóny si sice ulehčila práci, ale zase nám to vynahradili roztomilým tulením. :D
A s tím tedy přeji hezký nový týden. :) xxx





Komentáře

  1. Jan mě nadchl! I když na začátku jsem si říkala: spíš bych byla zvědavá na jeho Raoula, ten by mu asi hlasově sedl líp, ale pak nastalo přesně to, co jsi popisovala ty. :D Jako volba pro nového Fantoma by nebyl špatný, to rozhodně ne. Ale jak si to pouštím podruhé, tak se mi líbí i ten jeho začátek :-)
    U Nicole nevím, zahrála to fakt dobře, hlasově byla zase na několika místech vynikající a na pár jsem si říkala, že je tak trochu "mimo".
    Co ke kostýmu... je... divný, zvláštní mišmaš. Vypadá to, že se inspirovali filmem i díky tomu účesu. Účes samotný se ke kostýmu naprosto nehodí.
    A Janovi to moc sluší. Very hadsome Phantom :D Teď bych si přála, aby si ho zahrál :D nebo Raoula :-)PS: díky tobě jsem si uvědomila, že jsem Janův talent opomíjela :-) alespoň díky videím, co jsi přidala do rubriky, jsem tuto chybu z části napravila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten začátek je samozřejmě taky dobrý, jen mě to na první poslech překvapilo, očekávala jsem takový typický energický úvod. :D
    Ale ten její účes je sám o sobě nádherný. Až jsem zkoumala jestli jsou to vážně její vlasy a ne paruka -  protože pokud jsou to její vlasy, tak všechna čest jejich délce a hustotě, že si může česat takový Sisi účes. :)
    Very handsome, indeed. :D Nejsem si ale jistá, jestli už by mu ve čtyřiceti Raoul prošel...u nás v pohodě, ale v Německu nevím nevím. :DJá jsem Jana taky strašně dlouho vynechávala, takže tu chybu těmito videjky svým způsobem napravuju taky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, taky mě udivilo, že začal tak jemně skoro až opatrně :-)
    To musím uznat, že účes sám o sobě je krásný, to jo :-) neškodilo by, kdyby dostala k němu jiný kostým :-)
    Hihi, já si v první chvíli neuvědomila, že toto video je už trošku starší. Na Raoula už asi ne (tak nic).

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kostým byl zlý, nebo minimálně pro Christine velmi zlý. :D
    Co máš z toho, já se poprvé podívala na datum toho videa a řekla si "oh, 2008 - to není tak dávno. Počkat...je to dávno." :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky