Ješuova árie - Ivan Ozhogin

Docela náhodou jsem narazila na tuto verzi Ukřižování a musím se vám přiznat, že mi trvalo směšně dlouho, než jsem si uvědomila, že to nezpívá Anton, ale Ivan. :D :D Na mou obranu podotýkám, že by mě ani nenapadlo najít tuto píseň někdy někde od Ivana (natož že taková verze písně EXISTUJE) a pak, že jsem to měla puštěné jen jako hudbu na pozadí, zatímco jsem na něčem pracovala, takže jsem se nesoustředila. Můj proces uvědomování si byl vtipný...."ten Anton zní nějak jinak...počkat....POČKAT!!!" :D
Nu, ušislyšně se jedná o studiovou nahrávku, dále můžeme vydedukovat, že tato verze má jiný text, co víc jiný hudební podklad, tudíž já sázím na to, že je tato nahrávka se datuje ještě do časů tvorby tohoto muzikálu a tohle je Ukřižování verze 1.0. :D
Dále otázka proč to nazpíval Ivan? Asi se nabízí dvojí vysvětlení, první - je možné, že Ivana prvně zvažovali pro roli Mistra/Ješui? Druhé - jestli si vzpomínáte, tak jsem psala, že tvůrci Mistra a Markétky původně nechtěli aby obsazení bylo "vyryté do kamene" jak sami říkali v rozhovorech, tj. chtěli aby se víc herců otočilo ve více rolích. To jak víme se stalo/stane jen u dvou hereček Very Sveshnikove a Natalie Martynove, které obě hrály/budou hrát jak Markétku tak Helu. Je možné, že původně chtěli otočit i herce Mistra a Wolanda a z tohoto důvodu existuje ta nahrávka?
Nejsem si jistá jak moc tvůrci chtějí/nechtěji aby tahle nahrávka byla veřejná, takže jsem z toho udělala video na YT a nastavila ho jako soukromé. Pokud chápu ten princip správně, tak když sem to video vložím, tak vy ho uvidíte, ale na YT nebude pro náhodné lidi k dohledání. Pro jistotu. :)


Komentáře

  1. Jen ta představa toho jak jde Ivan k tomu kříži a zpívá tu pasáááž umírám a ty jeho výšky BOŽE to je něco tak božsky DOKONALÉHO :D
    myslela jsem že můj dnešní den nemůže být lepší děkuji Lotte :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky