Die Unstillbare Gier - Jan Ammann

Čtvrtek je ironický den na zveřejnění videa týdne, když ten týden už je prakticky fuč. Hmhm, teď je čas na to, abych přišla s výmluvou, ale problém je, že žádnou nemám, takže se prostě pusťme rovnou k tomu videu.
Tentokráte je to koncertní verze, protože teď za videa týdne vybírám pořád jen Tanz, tak proč si to neozvláštnit alespoň takto. :D
Btw, Jan je jeden z nejhezčích herců Krolocka (podle mě, přirozeně), ale ironicky a tragicky mu ten make-up a paruka moc nesedly a nelichotily (jen podle mě, opět), takže je fajné mít i nějaký materiál jeho Krolocka v civilu. :D
Duh, ne že bych si oblíbené Krolocky vybírala podle vzhledu, prosím, nechápejte můj obdiv pro Janův vzhled špatně. :D Opusťme tohle téma. :D
Obdivuju, jak se Jan vžil do role i přes to, že se jednalo o koncert, že byl jasný sluneční den a ironicky na začátku písně slyšíme cvrlikat ptáčky - to se k atmosféře Gieru těžce nehodí, ale já mu přes to naprosto věřila, že se před ním schovává měsíc a nikde není ani světélko. :D
Musím říci, že nějaké Janovo video vidím po strašně dlouhé době. Jestli mám být za ostudu, tak dokonce přiznám, že jsem ho naposledy viděla ještě někdy když jsem teprve Tanz objevovala, něco na něm mě nezaujalo, zaškatulkovala jsem si ho mezi "neutrální" (aka Krolocky o kterých nemám žádný pořádný názor) a už se k němu nevracela. No, škoda, musím to napravit. Jestli je něco můj problém, tak to, že občas soudím moc unáhleně a....moc přísně. A uznávám, že to je špatná vlastnost. Ale každý se s nějakou potýká, že?
Jen škoda, že většinu Janových videjí někdo stáhl z YT. Duh.
Tady vidím, že jsem si škodila sama sobě už jen kvůli Janovu hlasu. On je přesně ten hlasový typ, co mým uším zní zkrátka příjemně, což mi přijde jako nedostatečný popis, ale marně hledám lepší výraz.
Ach a všimněte si jak mu zněžní hlas když popisuje ten poslední čas, kdy dokázal vnímat krásu letního večera a vánku ve tváři...
Snad proto, že je to koncertní verze, tak se v onom něžnějším duchu nese celá píseň, Jan vynechává tu navztekanou, frustrovanou část a píseň se tak stává jaksi pozvolnější, což projednou není špatná změna, ale do show jako takové bych to nezaváděla. :) (S výjimkou závěru, kde všechny zmiňované emoce nakonec stejně vybublají na povrch, ale s Gierem to jinak ani nejde).
Plus Jan to pojal hodně romanticky...do bodu, že kdybych nevěděla o čem zpívá, tak bych si zdaleka nedomyslela, že zpívá o lidech, kterým rozsápal hrdlo (což je, jak si uvědomuju, velmi zkrácený popis Gieru, ale chápete moji pointu, že ano).
O závěru písně jsem už mluvila v závorkové poznámce (:D), ale přesto si vyslouží i nezávorkovou pochvalu za to, jak se do toho opřel a předvedl herecký výkon hodný divadelnímu během regulérní show, což skutečně obdivuji.
Jéje, všimli jste si jak se usmál když řekl "liebe"? Roztomilý Jan je roztomilý. A jak mu spolu s tím úsměvem zazáří i oči! Teď se vážně musím vrátit k jeho Krolockovi...
A taková poznámka úúúplně mimo mísu: Ivan Ozhogin (jojo, zase vytahuju Ivana) v jednom rozhovoru řekl, že když se učil vyslovovat německy, že odposlouchával právě Jana a ano teď to poznávám - slyšíte na tom konci, jak Jan zvedne ten poslední tón do takového frustrovaného výkřiku - no já myslela, že to je Ivanova specialitka, ale teď vidím, od koho odkoukaná. Krolockové sobě, hihi. :D
Hezký....erm....konec týdne. xx





Komentáře

  1. Tak Ivan má asi k Janovu Krolockovy také nejblíže zabarvený hlas tak možná právě na něj se mu nejlépe učila ona výslovnost atd. :-)
    co se týče Jana samotného podle mě je to po Drewovi největší Krolock fešák :-)
    a co se týče jeho barvy hlasu má jí opravdu překrásnou takovou sametovou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně? Já bych jejich hlasy ani zase tolik nesrovnávala, zajímavé. :)
    EhmIvanehm. :D
    To souhlasím. :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, Jan je fešák, to se musí nechat - to byla první věc, co jsem si pomyslela, když jsem ho poprvé uviděla - v souvislosti s tím, že hraje Krolocka :-)Je pravda, že v civilu mu to sluší víc, než s parukou a líčením :-D
    Já bych řekla, že jsem na tom hůř. Video s Janem v roli Krolocka jsem viděla jen jedno a to před hodně dlouhou dobou. To bylo v období, kdy jsem byla naprosto unešená z Thomase (a Steva, of course) a videa s dalšími Krolocky, která jsem si pustila, jsem ohodnotila takto: "Není to Thomas." Na něj jsem prostě nedala dopustit a všichni ostatní byli v jeho stínu, dokonce i Drew (mě prostě v té době nijak zvlášť neoslovil - jsem strašná!). Zlom nastal s Ivanem - chvála bohu za to, teď bych řekla, že nejsem k ostatním Krolockům tak předpojatá. :D
    Zpětně si říkám, jak je možné, že jsem Jana tak přísně odsoudila? Asi je to tím, že jsem si na něj zvykla v Rebecce a hlavně jsem si zvykla na jeho hlas - jakto, že mě dřív nezaujal, vždyť zní tak krásně? :-) Mám co dohánět (a trochu se i nad sebou zamyslet).
    Vím přesně, co máš na mysli tím slůvkem "příjemný", neřekla bych, že je to nedostatečný popis. Jj, sametový - příjemný jako samet :-) teď jsi na to kápla, Tahmed :-)
    Krolockové sobě - oh, EYS! To je milý popis :-)PS: No jo, ještě Ivan - tak do toho se radši pouštět nebudu, řeknu to tak, že všichni zmínění pánové patří mezi Krolocky-fešáky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ne každému typu ten krolockovské líčení sedne, ale to je normální. :)
    Ty jsi jako můj věrný obraz, jen s malou výjimku. Já svého času Janovo video zavřela s poznámkou "není to Drew" :D :D :D. Takže tě chápu. :D
    Jan má extrémně příjemný hlas...řekla bych až "bartonovsky" příjemný. :D To už je de mne veeeelká poklona. :DVyjmenovávání fešných Krolocků by bylo nadlouho. :D :D ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky