Červencový blok Mistra a Markétky IV

Omlouvám se za ten spam, ale to víte...produkce končí, užívám dokud mohu. :D
Hádám, že tohle už je poslední článek na toto téma ale...kdo víí. :D

Azazelův krém (Natalia Martynova), 25. 7. 2015 - v mých očích trošku přehrávané, ale jsem ráda, že se objevuje víc videí z představení z pětadvacátého, které je zatím nejméne "pokryté". :D
Ovšem abych pouze nekritizovala, po pěvecké stránce snad nejlepší Nataliin výkon, úžasná stabilita hlasu. :)
Globus; duet Wolanda a Markétky (Ivan Ozhogin, Natalia Martynova), 25. 7. 2015 - zbožňuju, jak mají Ivan a Natalia nad globem ten intenzivní moment, když se jejich ruce skoro dotýkají...Natalia na Ivana v ten moment reaguje zkrátka dokonale, už delší dobu jsem to chtěla vyzdvihnout.
V pasáži toho...eh...no...kymácení se ze strany na stranu Natalia trochu Ivana zmátla protože to vůbec neudělala. Interesant. :D
Ten stoprocentní někdy i stodvacetiprocentní zápal Nataliin pro Markétku nikdy nepřestanu obdivovat. Rozhodně je to totiž první Markétka u které vidím, že by jí do očí vhrkly opradové slzy, když Wolanda prosila o spásu.
Po herecké stránce Naty zahrála ten konec brilantně jen snad bych...trochu omezila to vzdychání.
Úvod plesu, 24. 7. 2015 - co mi ohledně Nataliiny Hely chybělo ke štěstí byly přesně tyto záběry - Natalia během Frídiny árie, aneb jak bude reagovat, jestli se bude s ostatními nad Frídou bavit, nebo to zahraje trochu ve stylu Marie Lagatskaye a bude Frídy litovat, urugovat u Korovjeva atd atd.
Nu a bylo to vskutku zajímavé vědecké sledování! :D Natalia očividně zpozorněla, když se objevila Frída, na chvíli se zatvářila dokonce trochu nervózně/ustrašeně, ale vzápětí se otočila k Markétce jako by tušila, že ten obyčejný člověk následující výjev neustojí a velmi výhružně se mračila jejím směrem, jako by ji chtěla varovat přesně před tím, co Markétka později udělá. :D
Když Frída začne zpívat, skutečně vypadá velmi znepokojeně, ale podle toho jak mluví s Korovjevem a podle posunků Markétčiným směrem se zdá, že ji skutečně víc trápí co na to udělá Markétka, než Frída samotná.
Podle výrazů a gestikulací Korovjeva, jeho a Nataliina postoje se opět zdá, jako by byl Korovjevova postava v tomto případě byla spíš rodičovská, spíš než, že by si to u rozčilené Hely honem honem žehlil. Nójo. Později se připojuje i Kňour, ten se zdá jako by ji konejšil, čehož má Nataliina Hela očividně už plné zuby a snaží se oba setřást. Frídu pozoruje takovým poněkud nečitelným způsobem, nepochybně je rozrušená, ale na mě osobně působí dojmem, že nejvíc čeho se bojí, jsou případné následky.
Líbí se mi jak hraje poté, co přijde Woland. Ten pyšný výraz - "podívejte, už je tady, není on úžasný, ach ano, on je tak úžasný!"

Markétčino přání, Sbohem Markétce (Ivan Ozhogin, Natalia Martynova), 25. 7. 2015 - a ještě jedou tato scéna. Vím, že jsem se k ní v článku minulém vyjadřovala trochu kousavě, ale můj názor se poté, co jsem viděla Ivana v té samé scéně o den později s Verou Sveshnikovou poněkud vystříbřil. Už vím, že ten výraz, nad kterým jsem se uculovala a označovala ho za otrávený ve chvíli, kdy mu Markétka vběhne do náručí se svým přáním o Mistrovi, měl znamenat Wolandovu předtuchu toho, co přijde, jeho zklámání, toho, že teď sám Markétce umožní, aby zase byla s Mistrem. Stále si ovšem trvám na tom, že to bylo trošku nešikovné, pro někoho kdo muzikál, či zkrátka Ivanova Wolanda nezná tak dobře, to pořád musí být matoucí.
S Verou to zahrál tak, že byl útrpně otrávený když jí dával možnost druhého přání, ale obličej se mu rozsvítil nadějí a doufáním, ve chvíli kdy se rozeběhla směrem k němu a vzápětí to vystřídal výraz smutku a frustrace. Z toho podání bylo zjevné o co mu šlo, ale vypilovat tento nový nápad se mu plně podařilo až o den později.
Ale teď, když už chápu o co mu šlo a oceňuji tuto malou inovaci, mám vše, co mi může stačit ke štěstí. :D
Děkovačka (Full Cast), 26. 7. 2015 - ta slavná velká děkovačka celého obsazení, tvůrčího týmu a lidech v zákulisí ještě jednou. :)

Komentáře

  1. Já vím, že to Naty myslí dobře, jsem ráda, že chce prožít roli Markétky, ale... tak si říkám, jestli by v případě Naty nebylo lépe, aby ji režisérka krapet krotila. 25. byla podle mě Naty nějaká "uvzdychaná". Na mě bylo toho vzdychání až moc. :-) Vida, nadnášedlo používají čím dál tím méně. Myslím si, že pro "Markétky" to byla i úleva, ale na druhou stranu se mi ten efekt moc líbil. :-)
    U Glóbu se Naty začala "kymácet" na druhou stranu, což si hned uvědomila a zarazila se. Spíš jsem ten zásek viděla u ní. Ivan z malého "nedorozumění" hezky vybrusil, když jí držel ruku nad hlavou. :-)
    Rodičovský postoj svity - i tak by se to dalo nazvat, něco na tom je. Mrzí mě, že postava Hely se dostala na "tuto" úroveň.
    Tento záběr Markétčina přání má výhodu oproti minulému v tom, že je natáčen z opačné strany, tak není takový výhled na Ivanův výraz ve chvíli, kdy mu Naty vběhne do náručí. Jj, taky si myslím, že tím výrazem chtěl vyjádřit to, co jsi tu popsala. Však špatně si jej načasoval a dopadlo to tak, jak to dopadlo. :-) (Stejně se tomu nepřestanu culit :D)
    Jsem ráda, že i na ně nezapomněli při děkovačce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uvzdychaná je velmi trefný popis, ano. Nehledě na to jak ji zbožňuju, jsou tu chvíle, kdy už mě začíná dokonce lehce rozčilovat, přiznávám se. :D
    Teď jsem se dívala na video, kde je to malé globusové nedorozumění lépe vidět a máš pravdu, Naty se zarazila když si uvědomila vlastní chybu. Myslím, že by se nic nestalo, kdyby pokračovala v tom "špatném směru", Ivan by se podle toho jistě zařídil, ale v té rychlosti a krátkém okamžiku zazmatkování z toho vybruslila ještě dobře. :)
    Nojoo, i mistr tesař se občas utne. :D Stejně už mi Ivan přišel znepokojivě perfektní, bylo načase aby se něco podobného stalo i jemu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky