Stream Fantoma Opery



Pokud si vzpomente, tak v TOMTO článku jsem informovala, že ruské obsazení Fantoma Opery na nás něco chystá a že se brzy můžeme těšit na televizní vystoupení Ivana Ozhogina, Eleny Bahtiyarove a Eugenyho Zaytseva.
A už je to tu. :)
Program s FO poběží v poněkud neobvyklý čas v noci mezi 25. a 26. 7. v 00:15 ruského času, což je u nás, pokud mi Google nelže :D, 23:15.
Proč to zmiňuji - bude možnost sledovat toto vystoupení živě na jednom z těchto odkazů:


Takže kdo zůstane v sobotu déle vzhůru? :)

Komentáře

  1. Haha, musím se smát... schválně jsem čekala na určený čas a během čekání jsem sepisovala dojmy z nových videí z červencového bloku k MaM. A stalo se to, že jsem to samozřejmě provihla! (Ne tak docela, viděla jsem asi poslední minutu :D )
    No jo, jsem nenapravitelná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je škoda...ale jistě to bude na YT.
    Já se moc těším až to bude na YT! :D
    Musím říct, že mě potěšilo, že kameramani se snažili zabírat neobvyklé úhly, takže jsou z toho moc pěkné detaily.
    Plus je tam Ivan strašně roztomilý, to jak se dívá na Elenu...awww. No krása, těším se na to video až si ho budu moct pustit znovu a až ho uvidíš i ty. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky