Die Schöne und das Biest - Kevin Tarte, Leah Delos Santos

Eh, zase trošku pozdě, ale hurá, video týdne! :D
Pojďme si zase na chvíli odskočit od Jana Ammanna, kterému jsem se poslední týdny věnovala k dalšímu velkému jménu německého muzikálu - Kevin Tarte.
A i když vás to upřímně šokuje (:D), nebude to žádný Tanz. :D Wooow. :D
Co takhle Kráska a Zvíře a jedna z nejkrásnějších melodií co znám? :) Aneb tohle video jsem vybrala z velké části proto, že jsem byla zvědavá slyšet Kevina v tomto partu. :)

Tak a čím jiným začít, než těmi nádhernými šaty Leah? Páni, páni. :) Kevinův kostým už je zase na druhou stranu trochu moc, ale možná jsem to jen já. :D
Potom je tu samozřejmě Kevin a vidět ho jako krásného prince pro mě byl nezvyk. Doslova jediná role ve které Kevina znám je hrabě Krolock a uznejme, že to je velký rozdíl. :D
Ti dva jsou spolu extrémně roztomilí do bodu, kdy jsem se prostě celé video jen culila a rozplývala, aneb magie Disneyho. A co teprve když začali tančit! Aw. :D To prostředí, kde zpívali, byla přímo definice kýče, ale budiž, tomu se asi jeden nevyhne. :D
Tak či onak, milé, miloučké, zlaté...süss and wunderschön. :D
Krásný nový týden! :D xxx




Komentáře

  1. Jj, Kevin kostým je i na mě moc nazdobený a Leah má šaty krásné (jen na mě má kapku zvláštní řasení sukně).
    Hihi, já Kevin vlastně taky znám jen z Tanzu, takže je příjemné jej vidět v roli prince.
    Ich liebe Disney märchen! Je to sice kýč, ale já na Disneyho nedám dopustit. U videa jsem se culila po celou dobu. Jsou v něm moc roztomilí :D
    (A taneček nesmí chybět. :D A usměv od ucha k uchu :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to přeslazené, co si budeme, ale u Disneyho člověk přehlédne všechno a jak říkáš, culí se od ucha k uchu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky