Sommernacht des Musicals

Všimla jsem si na internetu poletovat pár videjí z výše jmenované akce (Němci pořád mají tak cool věci! :D) a postřehla jsem, že jedním z účinkoujících byla Roberta Valentini, současná Elisabeth v právě běžící tour produkci. Zatím nemám Robertu tolik naposlouchanou jako třeba jiné herečky v roli, takže proč to nenapravit a ještě u toho nenapsat článek? :D

Solang Ich Dich Hab (Wicked) - trochu jinak, než byste tento duet čekali ;D
All'alba Sorgero (Let It Go italsky)
Zeig mir den Himmel (Take Me To The Heaven) (Alex Melcher, Yngve Gasoy Romdal, Zodwa Selele, Patrick Stanke, Roberta Valentini, Sabrina Weckerlin)
Little Shop of Horrors (Sabrina Weckerlin, Roberta Valentini, Zodwa Selele)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Hm, Ich Gehör nur mir v kapánek rockovější úpravě :-)
    Poprvé, když šla na vysoké tóny, se mi to zdálo lehce ukřičené, ale podruhé ve výškách zazněla pěkně a závěr se jí fakt povedl.
    Jé, to bylo tak hezký, když nahrávající zabral publikum, které ji ocenilo stand up potleskem :-)
    A já si říkala, co tam budou tropit, když to video má skoro 9 minut :D
    Bože, ty Patrickovy komentáře :D (sice rozumím tak 2, 3 slova, ale nevadí) Aha, až později, jsem vyrozuměla, že se Roberta přeměnila v Marka Seiberta :D
    Doufala jsem, že si teda prohodí role i tak, že budou zpívat obráceně (jako Patrik Elphabu a Roberta Fiyera). Patrick to zazpíval kouzelně falešně (ještě, že mají ten tablet) A zase ji hezky rozesmál. Ježiši, ten závěr mě dostal :D
    A zase Let it go... no jo, i já tu píseň miluji a v italštině jsem ji ještě neslyšela. Slova zní krásně :-) (jen mi tam chybí ty smyčce :-D)
    Ten sprej je dokonalý!!! Patrick má úžasné nápady :-) To je naprosto, totálně skvěle zábavný odkaz na film :-)
    Muzikál Little Shop of Horrors znám jen podle jména, zatím jsem z něj nic neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo a taky Elisabethin part zpívá o tóninu níž, to tady udělá jistou změnu. :)
    Ten závěr se mi taky moc líbil. :)
    Jako ten Mark mě dostal. :D A ještě jak Roberta začala napodobovat jeho svaly. :D Nojéje. :D
    To s tím sprejem v Let It Go mě dostalo. Já přemýšlela, co to chtějí vyvádět a pak..:D vypadalo to skvěle, jen kdyby jí to jednou nestříkl do obličeje, chuděrce. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Co?! To jsem si nevšimla! Chudinka :-) ale nápad to byl skvělý :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď to vyznělo, jako by byl dobrý nápad jí to stříknout do obličeje - to ne-é! Ten sprej sám o sobě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nijak ji to nevykolejilo a to je hlavní. A nápad vážně krásný. :)Neboj, já tě pochopila. Nejsi škodolibý člověk. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky