Oněgin - oficiální plakáty

Byly zveřejněny plakáty k muzikálu Oněgin. Osud propagace muzikálu byl svěřen do rukou fanoušků, neboť dostali na výběr z pěti variant plakátů a sami mohou rozhodnout, který bude viset po ulicích. Který to vyhrává u vás? :)
Na plakátech vidíme Veru Sveshnikovou, Natalii Martynovou, Kirilla Gordeeva a předpokládám že zbývající dva pánové musí být Sergey Onischenko a Maxim Novikov.

image host


image host

image host

image host

image host


Source:
http://vk.com/musicalonegin

Komentáře

  1. Já bych řekla asi dvojku :-) ale na čtverce je Vera v hezké póze :-)
    Nápad s třešněmi... zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se také děsně líbí dvojka ale i trojka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se nemůžu rozhodnout mezi jedničkou a dvojkou. Pokaždé u mě převažuje jiná. :D Dvojka asi možná trošku víc, ale nevím. :D
    Taky jsem si říkala...a ta krev na Taťáně...spíš na Evženovi by dávala smysl, ale po umělecké stránce je to efektní. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky