Červnový blok Mistra a Markétky II

Jak jsem už upozorňovala, nedělní představení z 14. 6. 2015, hrál na téměř poslední chvíli oznámený Kirill Gordeev v roli Wolanda.
Na vk.com už z toho představení jsou nějaká videa, na YT bohužel ne. Říkám bohužel, protože vkládání videjí z vk.com na blog.cz se pro mě z nějakých důvodů nikdy neobejde bez potíží. Tak snad dnes bude výjimka. :D
Láska a strach, Wolandovo arioso (Kirill Gordeev), 14. 6. 2015, Petrohrad - překvapení dne, týdne i měsíce je zjištění co vás okamžitě praští do očí - totiž že Kirill nemá paruku, ale nechali mu jeho vlasy! To je nezvyk, co? Jenže muzikálový Woland bez dlouhých bílých vlasů...na to si potřebuju zvykat. :D
Co mě na Kirillovi už v prvních vteřinách zaujalo bylo, jak si jeho Woland toto své arioso užívá a baví se nad ubohými smrtelníčky a svojí mocí.
Po hlasové stránce bych naopak upozornila na to, jak se v jednu chvíli uchýlil k prakticky křiku - což je pro arioso jako takové nezvyklý krok, ale jsem ráda, že si Kirill jde svojí cestou.
A ten závěr! Dámy a pánové, máme tu prvního rockového Wolanda. :D Osobně si nejsem jistá, jak se ohledně toho cítím, nicméně jsem se nad tím uculila. :D
Globus, duet Wolanda a Markétky (Kirill Gordeev, Vera Sveshnikova), 14. 6. 2015, Petrohrad - video sice bohužel nezačíná od úplného začátku písně, ale nevadí. Přemýšlím, jestli ten zajímavý okamžik, který vznikl poté, co Vera vběhla Kirillovi do náručí vznikl nesehraností či to byl záměr. Tak či tak Vera trochu klopýtla a na okamžik ve Wolandově náručí ztratila rovnováhu. I kdyby to byla nehoda, tak to vypadalo efektně. :D
A potom ten moment, kdy Woland Markétce podrazí nohy! Wohoho. To se mi nelíbí. :D To prostě nedává smysl proč by to dělal, ne v téhle produkci. Navíc tohle je Helina práce. :D Doufám, že tohle je prvek, co zůstane mezi Kirillem a Verou a nebude se šířit mezi ostatní dva Wolandy.
Chvíli jsem přemýšlela, jestli to nebyla jen Veřina improvizace, ale nevypadá to - ten pohyb rukou, co Kirill udělá skutečně vypadá, jako by měli nacvičené, že ji strhne dolů...
Při závěru jsem si vzpomněla na Bal Vampirov...ten trhaný záklon hlavy před skoro-polibkem u Kirilla působil, jako by se vrátil do upírských časů a chtěl ji kousnout, hihi. :D

Tango (Kirill Gordeev, Vera Sveshnikova), 14. 6. 2015, Petrohrad - Kirill je asi nejladnější tanečník. Ale to už jsem říkala dřív. S Verou odtančili "tu svoji" lehce jinou choroegrafii a zdáli se tak skutečně sehraní - až na tu zvedačku, tu teda drželi tak tak, to bylo vidět. :D
Oba palce nahoru za Veru, jak pěkně zahrála do autu když ztratila rovnováhu a klopýtla a jak to zamaskovala otočkou navíc. Kdybych tu choreografii touhle dobou už neznala prakticky zpaměti, tak by mi to i uniklo. :D
Ukolébavka pro vášeň (Kirill Gordeev, Anna Kovalchuk), 14. 6. 2015, Petrohrad - je tedy škoda, že většina "akce" se odehrála v špatném úhlu pro nahrávajícího, či lépe řečeno na opačném konci jeviště, ale přesto jsem si z tohoto vztahu Hela&Woland odnesla jisté dojmy. Kirill je až nezúčastněně chladný a utvořila jsem si z něj za toto představení obraz Wolanda, který snad ani není schopný milovat (což by dávalo smysl ve zpracování, které by dávalo víc za pravdu knize), působí na mě nezúčastněně a lhostejně, neustále se staví mimo situaci, protože on se ode všeho a všech vyčleňuje...což mu skutečně dává onu ďábelskou auru někoho, kdo už je starý tisíce let.
Anna se tomu uzpůsobila, je taková pokornější, ovšem stále v ní vřou všechny emoce a především ta proklatá...vášeň. :)
A stejně se mi hrozně líbí závěr téhle písně...jak Woland ladně natáhne ruku ke všem démonům, kteří ho trhaně následují a to osvětlení a kouřové efekty....dokonalost. :)
Sbohem Markétce (Kirill Gordeev), 14. 6. 2015, Petrohrad - strašně se mi líbí ta choreografie co mezi sebou Vera a Kirill mají, když Markétka klečí za tou oponou, už při jejich prvním představení jsem to obdivovala. Přála bych si, aby to bylo běžně součástí show.
Vypíchla bych ten moment poté, co Woland Markétce vrátil Mistra - jak se podíval na ruce jako by nevěřil tomu,co udělal.
Tím bych možná za sebe i mohla shrnout můj pocit z Kirilla v této písně - šok z toho co se stalo, neschopnost to zpracovat, frustrace občas i vztek...
Hlasově mu to trochu ujelo a zase si jako v ariosu pomáhal křikem, což už jsem podruhé za jedno představení moc neoceňovala, ale nepamatuji se, že by něco takového dělal předtím, takže možná měl jen smůlu a ten den jeho hlas nebyl v obvyklé formě, to se stane občas všem.
Dále bych podotkla že i Kirill v téhle scéně nosí sako z Varieté, takže Rostik už je jediný Woland ze staré školy, co nosí plesový frak - zajímalo by mě proč se tak rozhodli.:)
I Wolandův taneční double měl tmavé vlasy - chvála Bohu, že v tomto ohledu nevznikly žádné zmatky. :)
A abych Kirillův hlas i pochválila - ten tón úplně na konci se mu náramně povedl. :)

Komentáře

  1. Tak Kirill já měla vždy pocit že mu ten zjev nějako nelichotí jako Rostíkovi a Ivanovi možná ted přišli na to proč tmu tak je nesedí mu asi ta bílá barva vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ups... asi jsem se moc nadchla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hihihi, tak jsem asi jediná, komu se Kirill ve Wolandově paruce líbil. :DV Ariosu jsem ten křik na konci taky moc neocenila.
    Na druhou stranu kdybych měla zpívat a zároveň se se mnou propadala podlaha, tak asi taky křičím. :D Ale vím, že to nebyl ten důvod, jasně. :DHmmm, tohle vysvětlení té choroegrafie se mi líbí mnohem víc. A rovněž dává větší smysl, protože Woland by Markétce nohy skutečně nepodrážel. Well done. :D
    Taky se mi hrozně líbilo, jak si k ní pak poklekl...ale jinak mi tahle choreografie připadala tak trochu jako výkřik do prázdna, ke zbytku mi totiž už neseděla, takže ve výsledku jsem v tom viděla rušivý element. :DPřes tanečnice v plavkách se taky asi nikdy nedostanu. :D
    S tancováním a Kirillem máš pravdu. Kupříkladu jsem se dívala na Bal Vampirov s Kirillem jako Herbertem a během té taneční scény jsem po něm musela pořád pokukovat. :D To ani nemluvím o faktu, že tančil zrovna s Rostikem, co byl v ensemble. :D A taky tančil tak geniálně, on to má asi v sobě. :D
    WTF!!! Já si nevšimla že Vera tančí bosá. :D Jak jsem si toho nevšimla? :D No to dává smysl, proč byla vedle Kirilla tak super malinkatá. :DNoné, Anna ti přijde nejvíc zuřící Hela? To mě zase vždycky připadla spíš Maria...i když jak se to vezme  - Maria je možná spíš zlomená: kolikrát vidím, jak má  při Tangu slzy v očích, když si Woland vybere Markétku. Asi máš pravdu. :)Ke Sbohem Markétce a jinému textu se musím ještě vrátit, to je další věc co mi asi unikla. :D
    Je zajímavé jak mají při zpěvu herci volné ruce, že? Ivan si to hodí výš, jednoduše protože může, Rostik zase níž, protože se to lépe hodí k jeho hlasu a Kirill už má dvě varianty jak to zazpívat, nebo si vybrat svoji třetí - což vlastně udělal. :DCo se Kirilla jako Wolanda obecně týče, už stejně jako ty lépe vím, co si o něm  v roli vlastně myslet a je spoustu věcí, co na něm oceňuju a líbí se mi ten závan svěžího vzduchu co do role vnesl. Nemůžu říct, že by jeho Woland byl úplně ten ideální jakého si ho představuju, ale tím neříkám, že se mi vyloženě nelíbil.A není to tak, že Anton skutečně je hlavní Mistr a ostatní za něj alternují? Myslím tím, že kdyby měli všichni stejné pozice, tak by měli poněkud vyrovnanější počet představení. Takhle se nabízí říct, že Igor a Gleb jsou Antonovy alternace. Samozřejmě netuším, je-li to pravda, ale to rozvržení představení mezi ty tři je docela vypovídající.
    Victorii už skutečně neuvidíme, schválně jsem se dívala na ofic. stránky muzikálu a už není v cast listu. Co se týče Poliny, já myslím, že ona je cover, že hraje jenom když Anna nebo Maria nemůžou, nebo mají dovolenou atd. - rovněž tak usuzuju na základě toho, že odehrála jen pár představení.
    Nad tím proč už Vera vůbec nehraje Helu jsem taky přemýšelela...jestli si nazkoušela dva party v muzikálu jen proto, aby ve výsledku hrála jen jeden moc nechápu, ale nevidím jim do zákulisí, no. :)Taky doufám, že se objeví věci ještě i na YT, tohle nejsou nejkvalitnější videa. Ale myslím, že fanoušci museli točit nového Wolanda...doufám. :)Že je na té fotce Vera kouzelná? Ach, ale to ona vlastně vždycky. :D[3]: Óne, při rozebírání Mistra a Markétky slovo "moc" neexistuje. :D

    OdpovědětVymazat
  4. No co se týče tančení Very na bosky tak se jí vůbec nedivím protože mám ten pocit, že ona má ze všech Markétek nejvyšší podpatky, když se na její botky tak dívám a nejspíš protože má padací den, tak nechtěla chudinka riskovat další pády je to dost možná proto :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky