Červnový blok Mistra a Markétky

V červnu se nedočkáme zase tolika představení, takže videa možná budou větší vzácnost, ale o to víc si je jistě užijeme. :)
Ukřižování, Ješuova aria (Anton Avdeev), 7. 6. 2015, Petrohrad - pořád jsem přemýšlela co je na Antonovi jiné....má nějak výrazněji namalované oči, že? Ale sluší mu to, jen na mě působí lehce temnějším dojmem.
Mám pocit, že tu dostatečně nevyzdvihuji Antonův hlas. A jeho rozsah je přitom naprosto fascinující! Ty výšky do kterých dokáže jít, jak něžnou barvu jeho hlas má! S každým poslechem jsem znovu a znovu ohromená.
Tahle scéna stejně musí být po psychické stránce náročná...považte kolik emocí na něm vidíme, tu odevzdanost ale přece bojovnost, zoufalství ale pokora...Anton dělá knize velkou čest. :)
Globus, duet Wolanda a Markétky (Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova), 7. 6. 2015, Petrohrad - líbí se mi ta chvíle očního kontaktu v té pasáží předtím, než Woland Markétce ukáže hrůzy války...většinou jsem zvyklá na to, že se spíš dívají na ruce, které se téměř dotýkají, ale tohle je vlastně mnohem intenzivnější.
Ua! Deset bodů Veře! Hrozně se mi líbilojak byla opravdu vyděšená z toho co viděla a postupně upadala do takových polomrákot, když ji začal ovládat Woland a jak brilantně ten přechod emocí zahrála - to bylo vlastně historicky poprvé, co mě v tuhle chvíli víc zaujala Markétka než Woland...což...WOW...uznejte sami, to už je co říct. :D
Plus Vera na to, jakou nad ní má Woland moc reaguje, je z toho překvapená, vyděšená...tím mě taky potěšila.

Když Markétka vlétne Wolandovi do náruče a on jí vmete do tváře ať si o milost prosí Boha - ještě jsem to neviděla Ivana zpívat tak zoufale...to jak v něm Vera probouzí nového Wolanda je pozoruhodné! Přece jen toho spolu ještě relativně nenahráli tolik, takže dynamika jejich vztahu se ještě formuje. Především sleduju to, jak před ní nemá navrch v těch scénách, kdy Markétku ovládá - můžete to cítit jinak, ale přijde mi, že s ostatními herečkami si více pohrává, kdežto s Verou jako by se spíš chytal posledního stébla - své moci nad ní a ta zarputilá snaha za kterou se vlastně maskují jeho city k Markétce je TAK garneriózní!
Ach ze závěru scény vyloženě mrazí, teď, když si Ivan osvojil zůstat své Markétky držet i při svém monologu...je to čím dál tím víc důvěrný okamžik, protože Ivan ta slova pronáší tak něžně...myslím, že takhle jsem ho v té scéně ještě nikdy neviděla. A když se mu Markétka vymaní vypadá skoro až....prosebně? Uaa, jeho Woland nikdy není stejný, ale pořád je stejně galaktický!
Kapesník, Frídina aria (Elena Romanova), 7. 6. 2015, Petrohrad - Elena je skutečná hvězda muzikálu. Doslova jediný prostor pro její postavu je tohle jedno sólo, takže to musí být představení "všechno nebo nic", protože další šanci, aby se diváci s její postavou sblížili už zkrátka nedostane. Její projev je plný emocí, v očích ji vidíme všechno to utrpení kterým si Frída prochází a truchlivost jejího nespravedlivého osudu na mě působí o to silněji.
A to jak ji na konci odhodí jde pořád mimo mě...wow.
A ten moment mezi Markétkou a Helou na konci!!!! Vera je snad první Markétka, která z toho udělala vyloženě Markétka & Hela moment, když se k ní tak naklonila. A vlastně to bylo poprvé, kdy Markétka byla ta dominující, což je nečekaný pohled. Smekám před Verou i Marií.
Tango (Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova), 7. 6. 2015, Petrohrad - kéž by vrátili slečnám v ensemble ty šaty, uuh.
Ale vypíchla bych, jak je Vera "vzdorující" Markétka. Ano, je pod jeho vlivem, ale má své chvíle probuzení, dokonce se může i zdát, že se na něj za to jak ji ovládá i zlobí, ale přece si nemůže pomoct. K tomuto podání se asi způsob, jakým Ivan hraje Tango hodí v mých očích nejlépe, protože on zezačátku tance Markétku sleduje s trochu potměšilým úšklebkem, což by při sledování tohohle konfliktu Veřiny Markétky dávalo asi největší smysl, takže bravo, ti dva se výtečně doplňují!
(Jinak Ivan při tanci s dámami z ensemble trpěl zvláštními balančními potížemi, to jsem u něj viděla prvně, ale tak není každé představení posvícení. :D)
Jinak taky milujete ten moment před zvedačkou, kdy Woland pokyne Markétce? Ten elegantní způsob jakým Ivan gestikuluje mě nikdy nepřestane udivovat.
A opět bravo Veře! Je vidět jak čím tanec pokračuje dál, tím zmatenější z toho co se děje a především z toho napětí mezi ní a Wolandem je, a to je tak brilatně zahrané!
Ta nová choreografie mi ještě nezpůsobila větší infarkt než jako v tomto podání! Podívejte na ně!!!! ^.^ <3
Markétčino přání (Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova), 7. 6. 2015, Petrohrad - zajímalo by mě, jestli to byl Ivanův vliv, že teď nosí sako z Varieté při téhle scéně? Napadlo mě to, když jsem viděla, že Rostik normálně nosí ten plesový frak. Hmmm, kostymérní tajemství. :)
Ten tichoučký, zaražený hlas jakým Vera pronášela Markétčino přání! Takový bolestný moment uvědomění si, že nemůže jinak....moc pěkné. :) Ivan se tomu snad i uzpůsobil, protože jsem ho ještě neviděla přijmout to přání klidněji....já už se tak těšila na ten jeho hromový křik a on to zase zahrál jinak. Pronášel ta slova ke své svitě ledovým, nebezpečným hlasem, vlastně tak působil ještě děsivěji než kdyby křičel.
Musím říct, že vůbec poprvé jsem si dnes zaslzela už při této scéně, většinou se držím až do Sbohem Markétce. Ale to jak se Ivan zatvářil a zavřel oči když se o něj Vera opřela a jak poslepu nahmatal její ruku...fňuk. Ještě jsem jeho Wolanda neviděla tak...zranitelného. (A jak jí přejíždí prsty po dlani...uuuuuu).
A to jak vypadá vyloženě iritovaně, když se Frída začne Markétce vysmívat (tohle mi pořád vadí, to je tak mimo charakter, nechápu kdo a proč s tou změnou proboha přišel), vystupuje v tu chvíli vůči Markétce jako ochranitelská figura když to takhle zahrál...ach. :')
Finale (Full Cast), 7. 6. 2015, Petrohrad - proč mají tanečnice šaty při Finale ale ne při Tangu? No tááák! :D
Awww, Anton a Vera jsou tak zlatí, hlavně když zpívají s hlavami u sebe, nebo když mu Vera políbí ruce....d'aw. :3
Je zajímavé, jak se Ivan na konci nejprve podívá na spojené ruce Mistra a Markétky, na Mistra a nakonec na Markétku....
Plus ten oční kontakt Very a Ivana na konci, když Woland "odluskne" konec show, jeeej. Sladčí závěr jsem ještě neviděla, co se obou párů týče. :D

Komentáře

  1. Heh přesně na mě při Markétčině přání působil tak chladně ledově a bylo to skutečně víc strašidelné než obvykle a tím víc jsem si to užívala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda, že není celý záznam s Ivanem a Verou :-)
    Jen mě tak napadá, že jsem Veru viděla jen s Antonem, s žádným jiným Mistrem ne. A jako Helu vůbec ne (jen na fotkách).

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: když chceš vidět Veru jako Hellu, kde se mi mimochodem líbí víc než coby Markétka ale to je jen můj názor, tak tady máš odkaz - zrovna s Rostíkem :-) https://vk.com/videos-32470440?section=all&z=video31618039_171212777%2Fclub32470440%2Calbum-32470440

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ach, za něco takového bych dala modré z nebe. :))
    Pokud se ošklivě nepletu, Vera s jiným Mistrem než Antonem ani snad nehrála...kdovíproč. :)
    Co se týče Very jako Hely, tak tu část březnového bloku, žal jediného měsíce kdy ji hrála, mám zpracovanou tady, tak se na ni můžeš mrknout a porovnat ji s Ivanem i Rostikem. :)
    http://phantom-love-never-dies.blog.cz/1504/breznovy-blok-mistra-a-marketky-iv-moskva-petrohrad

    OdpovědětVymazat
  5. Díky holky za odkazy :D
    Přijde mi vtipné, že co jsem napsala tento komentář, tak jsem objevila s Verou jedno video na YT, akorát tam nebylo uvedné datum[3]: Jj, a bylo to zrovna z tohoto data, viz https://www.youtube.com/watch?v=WS7CfT0HtIU[4]: Ha, a to jsem si myslela, že jsem si postahovala všechna videa z tvých článků. :-) Hm, budu si to muset překontrolovat :-)Jinak chlapci mě asi chtěli naštvat, oba dva. Co to jako je, že oba dva pustí Verušku na zem. Od Rostíka to schytala hůř, pravda, ale že i Ivan (a jak jsem to sledovala, tak jsem si ještě říkala: ne, drží ji, uf - NE! GRRRR!!!!)

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak jsem ten článek zasklila, protože jsem zjistila, že mi z něj asi 5 videí chybí :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky