Final Lair - Scott Davies, Meredith Braun, Matthew Cammelle

Tohle video jsem vybrala z velké části proto, že jsem o Scottovi zejména ve Final Lair četla tolik pozoruhodných recenzí o komlexnosti jeho Fantoma, až je s podivem, že trvalo tak dlouho, než jsem se dostala ke shlédnutí tohoto videa. Tak hurá na to. :)
Jinak, kvalita videa je taková trochu retro, jedná se o záznam představení z roku 2000 - ale my jsme zvyklí, žejo? :D
Když začnu Meredith, to je Christine, o které se mezi fantomáky mluví v tom smyslu, že její ztvárnění bylo tolik unikátní, až přesně neví, co si o něm myslet. Já sama to budu posuzovat až teď, poněvadž tohle je první video co s ní vidím.
Co se hlasu týče, hned zezačátku mě překvapila - ten způsob, jakým zazpívala "blood" mě přinutil vytřeštit oči - myslíte, že to takhle bylo schválně, nebo ji v tu chvíli došel hlas? :D
Hrozně moc se mi líbila pasáž "this face, the infection..." protože Scott ji zazpíval Meredith, která k němu stála zády, přímo do ucha, což byl bizarně děsivě něžný okamžik, ale zároveň naprosto geniální!
Jinak už v necelé druhé minutě videa mi začíná docházet proč vlastně fanoušci nevědí "co si počít s Meredith" - ona pořád tak nepřítomně kouká kamsi vzhůru, na Scotta reaguje jako ve snách...hm, ale nebudu soudit předčasně.

Scottův Fantom má i takové dětinské chvíle (myšleno v dobrém), kupříkladu ten způsob jakým vykřikne "the world showed no compassion to me!" zní téměř jaksi trucovitě.
A v této chvíli jsem opět fascinovaně hleděla na Meredith, která slovní přestřelku mezi Fantomem a Raoulem za mříží sledovala jaksi omráčeně, téměř duchem mimo....vážně mám taky krušné chvilky s rozmýšlením, jak přesně rozepsat mé pocity ohledně její Christine...už fandy chápu. :D
Co se Scotta týče, užasle uznale jsem pozorovala jak rychle se jeho Fantom proměnil z uraženého dítěte na pomatence se škubavými pohyby, nepříčetně rozběsněného...Scott vás umí vyděsit i dojmout v rámci pár vteřin a sledovat jeho Fantoma je neuvěřitelná emoční jízda nahoru a dolů.
Ve chvíli, kdy ho náhlý záchvat vzteku přejde se téměř vyčerpaně složí za svými varhanami, ztěžka oddychuje a všechno se to zdá tak uvěřitelné a přirozené, v každém jeho gestu je vidět kolik přemýšlení a citu do role vkládá...
Scott je taky první Fantom, co mě teď tak z fleku napadá, který na ten krátký moment kdy zpívají pouze Raoul a Christine, reaguje rozčileně, dokonce praští pěstí do not...herci se v tuhle chvíli spíš hroutí....pozoruhodné! :)
A opět Meredith....když ji Scott popadne do náruče "so do you end your days with me...", tak ona....zdá se mi to, ale nedělá v%

Komentáře

Oblíbené příspěvky