Mistr a Markétka, 14. 6. 2015

Někdy je pro mne hledání videjí z Mistra a Markétky těžší, jindy lehčí. Tenhle full show záznam se mi statečně bránil týden, ale dnes přesto musel ustoupit a byl objeven. :D
Co vám chci říct je, že to na YT leží už týden, je možné, že někteří z vás už to objevili přede mnou, nicméně já až dnes. :D
Aneb jeej! Celá show a v parádní kvalitěs Kirillem!!! Kromě toho, že je to celá show a s Kirillem a v hezké kvalitě vám o tom ale nic nepovím. Tento objev mě moc nadchl než abych čekala a podívala se na to předtím, než to nasdílím i vám, protože jsem tušila, že i vás to nadchne! (Pokud o tom už týden nevíte, v tom případě tento článek čtete naprosto poklidně a snad i znuděně a nebo jste ho už dávno číst přestali :D).
Nu a v obsazení, jak už jsem naznačila, tedy máme Kirilla Gordeeva, Veru Sveshnikovu, Antona Avdeeva a Annu Kovalchuk.
(Dvě videa v tom listu mají jen pár vteřin, tak tím nebuďte zaskočení.)


Part 1 (Divadlo před začátkem show)
Part 2 (Láska a strach, Wolandovo arioso, Woland se setkává s Berliozem a Bezprizorným, Lítost za pravdu)
Part 3 (Berliozova smrt, Chyťte konzultanta!, Kytice smutku)
Part 4 (Chvíle štěstí, duet Mistra a Markétky, Kritika, Setkání Ivana a Mistra, Vzpomínka na Markétku)
Part 5 (Nit lásky, Divadlo Varieté)
Part 6 (Konec Divadla Varieté & 1. jednání)
Part 7 (Blázinec, Dávný spor, Ukřižování, Ješuova aria)
Part 8 (Tvůj svět je prázdný, Azazelův krém, Globus, duet Wolanda a Markétky)
Part 9 (Poslední hřích, Úvod plesu, Kapesník, Frídina aria)
Part 10 (Tango, Ukolébavka pro vášeň, Žár Jeruzaléma, Pilátova aria)
Part 11 (Markétčino přání, Sbohem Markétce, Finale)
Part 12 (Labutí tanec, Děkovačka)

Komentáře

  1. Ty jsi poklad!!! :D Já ani nedoufala, že by se objevila Full Show z tohoto měsíce :-)
    A to jsem si některý den s povzdechem pomyslela: kéž by se objevila nějaká dobrá duše, která by natočila celé představení s Verou :-) (Musím se smát :-D )
    Díky, díky, díky!!! (A jde se stahovat :D )

    OdpovědětVymazat
  2. PS: zdá se mi, že docela často se objevují záznamy celého představení natočených v levé straně hlediště :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejen láska, ale i naděje nikdy neumírá! :D
    No vidíš, co není může být! :D
    Rozhodně není zač. :D :)[2]: Levá strana je má asi nějakou dobru karmu :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky