Music of the Night - Gerónimo Rauch, Ashleigh Fleming

Najít nějaká současnější videa z londýnské produkce je buď nemožné, nebo jsou to takové náročněji koukatelné záběry, jako je tento.
Přesto mám z tohoto videa radost, protože na něm jako Christine máme understudy Ashleigh a ještě k tomu je to z jejího prvního představení jako Christine, takže je to zvlášť milé. :)
Jedna z prvních věcí co musím poznamenat je kompliment na Gerův hlas, bohatý, silný, znějící lehce operně (jednomu se vážně nechce věřit, že Gero začínal jako popový zpěvák). Daří se mu šikovně schovávat ten jeho roztomilý přízvuk, jde ho slyšet jen místy a ne moc výrazně.
(Nevím proč, ale Ashleigh mi takhle zdálky a přesvícená pořád připomíná Ginu Beck. :D)
Hrozně se mi líbí ten moment, když se Fantom rozejde k mřížím a Ashleigh se za ním ponejprve vydá hrozně horlivě a Gero jako by si ji usměrňoval, připomínal že hudbu noci musí skutečně procítit....hezké. :)
Někdo se v komentářích pod tímto videem vyjádřil, že se Gero snad až moc snaží napodobovat Ramina Karimloo, nad čímž jsem se s pochybami během sledování zadumala....možná že tam po vokální stránce trošičku Ramin jde slyšet, ale napadla by mě tahle asociace nebýt toho komentáře? Kdoví, nejspíš ani ne. (A kdybych byla krutě upřímná, tak bych dodala, že Gero má podle mě stabilnější hlas než Ramin, takže by si od něj teoreticky ani nic půjčovat vážně nemusel. Nebijte mě, to je vysoce nepopulární názor, já vím. :D)
Slavná a legendární MOTN póza byla sladká, líbil se mi ten senzitivní krátký moment, co spolu Ashleigh a Gero měli když jí Gero na chvíli zabořil tvář...nebo lépe řečeno nemaskovanou polovinu tváře do vlasů, to bylo strašně zlaté. :)
Ach, Bůh žehnej londýnské produkci....jediné (nebo skoro jediné anyway) kde Erik chytá Christine! :D Ashleigh tam trochu vtipně rozhodila rukama, ale já si myslím, že nacvičit tohle omdlévání přímo Erikovi do náruče je asi těžší, než se zdá.
No a s tím se už loučím a přeji vám pěkný nový týden. xxx





Komentáře

Oblíbené příspěvky