Derniéra Le Bal Des Vampires

Začátek léta může být takový docela hořkosladký pro muzikálofila. Jsou tu prázdniny a tak dále, ale léto se zároveň i docela často nese v duchu derniér a to už je horší. :D
Nás tedy do léta uvítala derniéra Le Balu v Paříži a to včera, 28. 6. 2015, kdy upíři naposledy zachvátili francouzské hlavní město. A já moc, moc doufám, že se ještě někdy vrátí, protože tahle produkce byla jedna z mých velmi oblíbených.
A tak přeji celému obsazení hodně štěstí v jejich budoucích projektech, ať už je muzikálové cesty zavedou kamkoliv, budu jim držet palce a přát úspěch, protože jsou to všichni neuvěřitelně talentovaní lidé a zaslouží si to.
Kdo si chce na produkci zavzpomínat, určitě navštivte YT kanál Shadow ZDE, kam nahrála z Le Balu spustu videjí, která, pokud se nepletu, pochází z dob předpremiéry, aneb kdy to všechno začínalo. :)
Na závěr bych si dovolila překlad krásného rozloučení, které na svůj Instagram napsal Alfred, Daniele Carta Mantiglia.




A dnes skončilo jedno úžasné dobrodružství.
Po dvoustém třetím představení spadla opona za Le Bal Des Vampires a za mým Alfredem.
Tato upírská zkušenost vlastně začala před dvěma lety, když jsem objevil tuto fantastickou show v Berlíně, zamiloval se do ní a do té báječné role, kterou jsem měl šanci hrát v tomto krásném městě, režírovaném takovým géniem jako je Roman Polanski, po boku neobyčejného obsazení a štábu.
Během těchto měsíců v "Transylvánii" jsem potkal mnoho lidí, čelil několika potížím, žil ve chvílích naprosté radosti a na konci toho všeho tu stojím v tomto úžasném divadle naposledy, pamatujíc si každý uplynulý okamžik plný lásky (slz) a vděčnosti.
Ty chvíle příprav na konkurz, čekání jestli mi zavolají, stěhování do Paříže, mí nový přátelé, má nová rodina která mě následovala a pomohla mi v této zkušenosti, která mě na začátku doslova děsila, to všechno se mi teď v mysli vrací. A já si uvědomuji, že jsem nemohl být šťastnější. Každá tvář, každá vteřina tohoto zážitku má místo v mém srdci a musí říci, že na nic z toho nikdy nezapomenu.
Nikdy nezapomenu na to, že kreativní tým tohoto muzikálu a společnost Stage Entertainment ve mně vložili svoji důvěru, cizinci, mladému herci s mnoha sny, ale ne tolika zkušenostmi jakými oplývali mí kolegové.
Pracoval jsem opravdu těžce, protože miluji tohle show a roli a doufám, že jsem splnil očekávání publika a týmu, který si mě zvolil před patnácti měsíci.
Nikdy nebudu moci být dostatečně vděčný za to, co se mi stalo, za šanci, že jsem žil a že žiju.
Takže v podstatě všechno, co mohu říci je upřímné díky Stage Entertainmentu, Romanu Polanskému, Corneliu Baltusovi, Michaelovi Reedovi, Brigitte Derks, Denissovi Callahanovi, Vanni Viscusi, Veronique Bandelier, Rabah Aliouane, Stanu Cramerovi, všem členům obsazení a lidem ze zákulisí, muzikantům, technikům, zvukovým inženýrům, osvětlovačům, gardedobiérům, vizážistům, členům managementu a mým úžasným kolegům.
Díky patří i fanouškům, kteří nás následovali, podporovali nás jako velcí bratři a sestři a přicházeli z celého světa. Upíři by bez vás nemohli být to samé, to si dobře pamatujte. Učinili jste moji zkušenosti ještě víc speciální, s vašimi slovy, dárky a úsměvy.
Nic by pro mě jako umělce nemohlo být lepší,než vidět na konci představení vaše ocenění a vaši lásku. To je co mě nutilo jít dál v téhle šílené práci a doufám, že se spolu se mnou přesunete do dalšího času a místa, abyste se mnou prožívali další příběh, který budu vyprávět.
Žil jsem sen a za to vděčím vám.
Budu vás všechny postrádat.
"Totálně" váš malý italský Alfred.


A na úplný konec tu mám derniérové video, aneb prožijte to s členy obsazení.



Source:
https://instagram.com/danielecartamantiglia/?hl=cs
https://www.facebook.com/LeBaldesVampires?fref=ts

Komentáře

  1. No jo je to smutné, je škoda že jsem tam nakonec nemohla jet, ale aspoň, že se mi, nebo spíše Tahmed tedy, podařilo objevit ty videjka. :D
    Na druhou stranu se teď můžeme těšit na novou produkci v Mnichově, což bude super, a dnes jsem se dozvěděla, že prý by měla být v první polovině roku i další produkce v Berlíně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna produkce končí, ale další začínají, aspoň, že tak. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu se stydím, protože jsem si zatím nepouštěla videa z francouzské produkce (Shame, shame, shame!)
    Měla bych to napravit :-)
    Teda, krásně to napsal, vážně krásné rozloučení :-) jsem ráda, žes to přeložila :-)
    Wow, "kak intěresna" - vidět Herberta nalíčeného bez paruky (nerozumím sice ani žblept, ale nevadí :-) ) ale herci jdou na to pozitivně, plní energie a nadšení :-)
    Ou, tak to poprvé, co jsem měla možnost vidět Koukolovy podvlíkačky :-D
    Jé, roztančená Sára!
    Tak počkat - to Herbert natáčel závěrečný tanec tím stylem, že chodil mezi herci a natáčel? (netroufám si pomyslet, že s tou kamerou i tancoval :D  ale hýbe tam i rukama - tak jak? :D no fakt, on tam asi u toho tancoval! když se uklání, je vidět jeho stín a jak drží své kolegyně za ruce! WOW!!! to se jen tak nevidí :-D )

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě ti doporučuju se na tu produkci podívat, já si ji velice zamilovala. :)
    Hrozně mě tím dojal.:)
    A to tričko. Nobody knows I'm lesbian. :D :D Herbert tělem i duší. :D
    Ty Koukolovy podvlíkačky mě taky dostaly. :D
    On musel mít tu kameru nějak zavěšenou kolem krku, protože to jinak nechápu. :D Normálně tančí a je tam i záběr, kdy vidíme, jak tleská oběma rukama přímo do hledáčku....

    OdpovědětVymazat
  5. No právě! Ten chlap je neskutečný :D
    (Jj, tričko mě taky pobavilo :-D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky