The musical is BACK!

Na tohle video jsem dnes v dopoledních hodinách narazila čirou náhodu a absolutně si jej zamilovala. Ani se neptejte, kolikrát jsem si ho pustila, to je snad nespočitatelné. Hugh je seriózně skvělý. Víte, že je hrdým vlastníkem svatého grálu muzikálových herců - ceny Tony?
Další pozoruhodný fakt je, že tahle oscarová vystoupení ho dala na jednu scénu jak s Anne Hathaway, jeho budoucí Fantine, tak teď i s Amandou Seyfried, jeho budoucí dcerkou Cosette. Ono totiž - nevšímejte si toho titulku u videa, které je mylné. Nejedná se o představení z roku 2013, nýbrž 2009. Ew, těsně vedle.
Už jen začátek je strašlivě sladký. Jak Hugh kývne, aby mu hodili hůlku a nic, tak kývne znovu, velmi velmi důrazně, že už to nemá šanci přehlédnout ani slepý a do toho nahodí americký úsměv. :D To je galaktické! :D
Posléze si začne po scéně poletovat jako motýlek do rytmu! To je tak typicky tradičně muzikálové! Je to tam! On má prostě muzikálofilské srdce!!! A proto má Tony!!! :)
To ani nemluvím o zástupu osmokingovaných tančících fešáků s hůlkami a velkolepém tanečním čísle, při kterém už taky konečně poznávám písničku. Singing in the rain, klasika všech klasik. :) Zjevuje se Beyonce v odvážném rudém kostýmu představující Marii. West Side Story? Yes!! :)
Za mocných bubnů a blikajícího světla Maria Beyonce sejde schody a rozpálí to na další nestárnoucí klasiku. Pomádu! Kde opravdu musím obdivovat choreografii, která je náročná, chytlavá, rychlá a svádivá. O Beyonce jsem to věděla, ale páni Hugh má fakt skvělé pohybové schopnosti! OHMYGOD! *.*
Na řadu přichází Chicago a Hugh doslova na kolenou ze své Velmy Beyonce. Za rytmu povědomé písničky přichází na scénu další tanečníci s hvězdnými hosty - již zmiňovanou Amandou se svým hereckým kolegou z filmu Mamma Mia a Zac Efron a Vanesa Hudgens. Nojo, High School Musical též dostal v tomto muzikálovském bloku své místo. Že by to byl Moulin Rouge? Opravte mne, pletu-li se! :)
Zápletka choreografické show je rozchod Hugha a Beyonce. "I don't know how to love him."
Což Hugh okomentuje svým charismatickým hlasem "The best part of breaking up is getting back together again." Odolala by mu nějaká? Seriously? NO WAY. Načež mu Beyonce odpoví legendární "And I will always love you." z filmu Osobní strážce.
Potom dostane prostor onen zmiňovaný High School Musical a Mamma Mia, během které se Maria Beyonce a Tony Hugh dají opět oficiálně dohromady.
Následuje velké finále, které je kombinací Čaroděje ze země Oz Dorotkou Beyonce a West Side Story Tonym Hughem.
Miluju to, prostě miluju. Tohle je pohlazení duše každého muzikálofila. Málo věcí mi dokáže vyčarovat takový úsměv na tváři. A Hughovi to tady fakt zatraceně sluší, bez těch vousů, co nosí teď. :) A ty sladké pohledy, které vrhá po Beyonce....gentlemani ještě nevymřeli, ladies! ;)


Komentáře

  1. Nemuzu se nesmat :))).. Kdyz si predstavim, jak jsem na toto video upozornovala hned po oznameni obsazeni filmovych bidniku (mozna malo durazne), abych vas presvedcila, ze on to zvladne :).. a jeste na toto: http://www.youtube.com/watch?v=aTPX4Ij5te4
    ..skoda, ze toho v Bidnicich moc nenatancoval :o))))...

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle video, co máš v článku, se ale dá (dalo se) sehnat v lepší kvalitě obrazu i zvuku. Tady je to jak z prádelního hrnce :o).. hm, už to nemůžu najít :(

    OdpovědětVymazat
  3. "Povědomá písnička" je Lady Marmelade z Moulin Rouge.  Místo "I don't know how to love you" tam slyším "I dont know how to love him" z Jesus Christ Superstar :)..

    OdpovědětVymazat
  4. Oh! My! God! Oh my god! It´s breathtaking! It´s so breathtaking! It´s unbelievable how breathtaking it is!!!No dobře... Kolikrát jsem se chytala? Tákže...
    I dont know how to love him! z Jesus Christ. I will always love you od Whitney Houston. A pak samozřejmě Mama Mia.
    Takže celkem třikrát... It´s sad. It´s so sad! It´s unbelievable how sad it is! :( Odteď nemám proč žít - nejsem muzikálofil! Ne ten skutečný! :(A teď k Hughovi: Pánejo, ten se kroutí! A jak sebou před Beyoncé neuvěřitelně dokonale flákne o zem! A jakožto holobrádkovi mu to sluší mnohem víc! :DTo je AMANDA?!?!! Už se nikdy v životě nepodívám do zrcadla!!! :DA kde máš Anne Hathaway? Pokud vím, říkalas, že jej tohle oscarové vystoupení dalo na jednu scénu jak s jeho budoucí dcerou, tak s jeho budoucí Fantinou... Anebo zase čtu mezi řádky? O_o"The musical is BACK!" :D

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Oh! My! God! To je Hugh? To je Hugh! To je  HUGH!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁwesome! Tak mladý! A tak... tak... kroutivý! :D Ach bože, jak já ho zbožňuju! :D

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Ach, promiň, Ellanor. Mám pocit, že se mi stala má obvyklá špatnost. Odložím si nějaké video na později a pak na něj zapomenu. Obávám se, že jinak nechápu, jak jsem to mohla tak minout. :)[2]: Taky jsem se sháněla po lepší kvalitě, ale našla jsem akorát v ještě horší...:L[3]: Máš pravdu, v ten moment v pozadí promítají záběry z Moulin Rouge, tudíž yop, you're right. :)
    Ten muzikál v podstatě neznám, takže za mystifikaci se omlouvám. :)[4]: Já se chytala jen v článku vypsaných případech, po opravách Ellanor i párkrát špatně, so don't worry, ještě se máme co učit obě. A když jde o muzikály bude to nanejvýš příjemné učení se!! ;)To je moje oblíbená pasáž, máš recht. *.*Ohromě hafo moc jí to tam slušelo, viď? :) A to v jednom rozhovoru nedávno zmiňovala, že živá přestavení na jevišti moc nemusí, protože je vždycky strašně nervózní. :)Hihi, nene, já jsem narážela na tohle oscarové vystoupení, Hugh už jich má za sebou totiž trošku víc. Mám pocit, že jsem ho sem ale už dávala...:)
    http://www.youtube.com/watch?v=Terhj8mjPwY

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluju Moulin Rouge :D alias božského Ewana :D ae tohle videjko je úpa úža :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moulin Rouge mě jako celek moc neoslnil, ale některé kusy z toho filmu jsou pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Hugh je k sežrání... A s hůlčičkou úplný anděl! :)

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Něco specielně pro Tebe :)) http://www.youtube.com/watch?v=w0jpThB3sLE&feature=fvwpPokud si tedy, muzikálofilky, chcete rozšířit obzory, doporučuji se mrknout na původní verzi té úvodní písně, kterou je celá scéna silně inspirována: http://www.youtube.com/watch?v=akD7r3PClRc
    :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Lotte, mohla bys povolit muj komentar, prosim ? :)..

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle video jsem viděla před časem a jsem ráda, žes mi ho připomněla, bylo by mi úplně vypadlo z paměti. Bájo mix! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky