So, this happened...

...and these things do happen, right?! :D
Ptala jsem se na odborný názor BJ, zda je normální udělat ze skoro čtyřminutového videa skoro 60 fotek...a je to lotťácké. :D :D Otázkou je, jestli to není slovo nenormální skryté za tímto všeobecným a všezahrnujícím slovíčkem, ale you know what? Krásně shrnuto doktorkou BJ: Jsem Lotte. :D
Tímto také přeji hezké Velikonoce, ovšem mám za to, že jsem právě řekla oxymorón. Ten svátek nejde být hezký, když za vámi přijde tlupa hloupých puberťáků a naprosto nelidsky vám nařežou. Gentlemani už asi existují jen ve fanfiction. xxx
And you know what? I ship Kyle and Sam, I really do. And I will call them Sammy.
'Cause Kylovo jméno je perfektní, but těžko se s ním pracuje do zkratek, takže jeho je jenom to "y". :D Tak. Team Sammy! :D A s mojí grafikou to vázlo už od pradávna, takže už se ani není čemu divit, right?! :D
A člověk si z toho všimne tolika skvělostných detailů! Jako třeba, jak se pořád na sebe puberťácky culí, až se z toho vzájemně rozesmějí, nebo ten způsob jakým se jeden na druhého dívají...a ohmůjbožé! To jak Sam Kyla drží za rukáv! To je neskutečně sladké!
Nehledě na to, že ti dva jsou pro mne velikou inspirací, co se plánované povídky týče!!! x
























































Komentáře

  1. Ten osmý obrázek odsdola! Ach božé! Sweet!
    A druhý odsdola!
    Mimochodem... plánovaná povídka bude k Raoulovi shovívavější? (v překladu - mám začít slavit?) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Achanóó! :D To jsou též moji oblíbenci, i když navždy miluji ten moment, kdy se Sam drží Kyla za rukáv. Nevím proč, ale...LOVE IT. :D
    Hehe, budeš ještě překvapená. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Raoulistka Lotte? (Natěšený smajlík zadržující dech) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem x-krát prohlašovala, že takový den nikdy nepřijde. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že můžu říct, že pro tebe mám vymyšlený obrázek na příští dopis... :D

    OdpovědětVymazat
  6. navzdory tomu, že jsem zarytá fantomistka, začínám znovu žárlit... to není dobrý :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Přemýšlím, jestli to video nemělo dvouhodinovou verzi - jak jinak si vysvětlit takové množství fotek? :D

    OdpovědětVymazat
  8. [10]:to asi Lotte brala každou sekundu :D jiné vysvětlení není možné :D

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Super, těším se! :D Dopis pro tebe jsem odeslala dnes! ;)[9]: Já jsem taky fantomistka, jen Kyle je výjimečka. Nepatrná. :D[11]: :D :D :D Tak nějak to bylo. :D Jsem normální! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jupíííííííííííííííííííííííááááuvajs! To auvajs neřeš, tleskala jsem příliš nadšeně... :D

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: přesně. Kyle je jedinou vyjímkou :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jen jsem ti tam teda nic nenakreslila...já to silně neumím. :D Ale příště se o to alespoň pokusím, abych nebyla jediná, kdo ti nic nestvořil, to by mne mrzelo. :D[14]: Taky? :D Přiznej se, že jsi ty ta neznámá, co mu už podruhé po sobě nechala v šatně a single red rose? Ať to dělá kdokoliv, je to ohromně sweet. Někdo z divadla je clearly in looovee. :D

    OdpovědětVymazat
  13. jaká single red rose?
    spíš čekám, že ji obdržím já :D

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Jupíííííchňá! Budoucí art-message od Lotte! Let´s face it - get art-message from my friends is my cup of tea! :DKylovi někdo v šatně nechává single red rose? Seriously? Páni! Kyle je šťastlivec! :D

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: No, někdo Kylovi anonymně podstrkává rudé růže a on pořád dumá kdo. :D A když to nejsem  já...:D[17]: Chm, hm, bude pro mě vskutku úkon něco nakreslit. :DJe. To je. On se celkově musel narodit pod šťastnou hvězdou. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky