The Impossible Dream - Ramin Karimloo

Cosi mne dnes přinutilo vstát v tuto podivnou hodinu, kdy jsem toho naspala asi tolik, kolik byl nelidský standart Maggie Thatcher. Čtyři hodiny. Nebudu kecat, spíš pět. Pak jsem si vzpomněla, že zase meškám s videem týdne. Echmhuchm.
Ale ono to úplně nejspíš bude obří megažízeň co jsem dostala, která mě nakonec dostala z postele - už do sebe hážu druhý čaj. :D A dokonce ani ne s mlékem. My máme takový dobroučký broskvový sirup a ten když si nalijete do černého čaje tak....hmmmm. Tudíž tam to mléko přidat už nemůžu, jinak by se mi to zcuclo. :D
Ale teď k tomu podstatnému. Ramin. Video týdne je Ramin. Hands down, he's pefect. Ten hlas, jaké do něj dává procítění!
I když on je spíš rebel, se vším tím tetováním - tak ho mám nejraději takhle pěkně spořádaně v obleku....so happy with this video, guys.
A jen se podívejte na jeho pohyby! Nepřijde vám, že lidé, co někdy hráli Fantoma už se nikdy těch fantomáckých pohybů posléze nezbaví? 'Cause I REALLY think so.
A ty ňuňínkovské výrazy....! To asi dělá schválně, aby z něj fanynky omdlévaly!!! :D NIKDO neumí dělat štěněčí oči jako Ramin. Seriously.
A když má chvíli tu pauzu, jak ustoupí do pozadí, aby lidé přestali věnovat pozornost jemu, ale zaměřili se na muzikanty...d'aww.
Jaký má cit pro hudbu! Kterak se mu rozzáří oči a začne se hned pohupovat do rytmu, když může chvíli nerušeně naslouchat sólu hudebníků! (Přestaň už vykřičníkovat, Lotte!)
Zaměřte se i na text - to je přímo isnpirativní video týdne. Velké poselství a zvláště z Raminových úst. Jen se podívejte ta ten zápal a jiskřičky v očích a jak se pro sebe co chvíli usmívá...!
A pak jako třešnička na dortu ten konec. To je hlas, lidi - to je h-l-a-s!!! Mimochodem, mě vždycky fascinuje pozorovat, jak si vždycky před takovým těžkým tóny tahacím finálem zpěváci přípravně nakročí a tahají do jakoby až od pat. :D Nejsem nijak vokálně trénovaná - díkybohu - takže těmhle technikám pranic rozumím, tudíž se teď vyjadřuji asi totálně špatně...ale to už jste si zvykli, right?!





Komentáře

  1. Tak jsem díky Raminovi opět ztratila několik veledůležitých minut v přípravě na přijímačky... A víte co? Nemrzí mě to! :DOsobně jsem si oněch "fantomovských pohybů" nevšimla, ale to bude asi tím, že jsem byla myslí někde u přechodníků minulých a zítřejšího testu ze zeměpisu, faktem ale zůstává, že Ramin má neuvěřitelnou, naprosto d-o-k-o-n-a-l-o-u barvu hlasu!!!Další palec nahoru pro našeho veleskvělého Ramiše! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Čím dál tím víc mám pocit, že setkání Lotte a Ramina je neuskutečnitelné, tedy rozhodně ne v případě, že chceme uchovat Lotte živou a zdravou. Nedovedu si představit, že by ses na místě nesložila, drahá Lotte. :DAle co si budem, fešáka s takovým hlasem a kouzlem osobnosti aby jeden pohledal :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já díky tomu videu už neudělala věcí...:D :DVýborně, Ramin boduje! :)[2]: :D :D :D So true! :D Asi by bylo bezpečnější se k němu moc nepřibližovat. :D No, když nic, na vlastní kůži jsem zakusila jaká dálka nás odděluje, takže je to asi v cajku. :DIndeed!!!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky