Oslava 40 let kariéry ALW

Britská televize včera večer na počest velikého milníku geniálního skladatele Andrewa LLoyd Webbera odvysílila devadesátiminutový pořad o jeho kariéře. Večerem provázel Michael Ball a já vám sem dodávám fantomáckou část večera, kdy si zazpíval All I Ask Of You se Sierrou. Je strašně milé, jak ALW o Sierře mluví a jak přerušil Michaela s tím. "Můžu něco říct? To že tu dnes se Sierrou zazpíváte All I Ask Of You je pro mě nejkrásnější část večera." Daaaawwww. *.* A jak si pak se Sierrou na konci zamávají a ona mu pošle vzdušnou pusu...I can't even...:) *.*.*.*

Komentáře

  1. A kde je pusinka?!!! Já Chci pusinkůůůů!
    Jé tak aspoň že ta vzdušná... Slyšíte to její nepatrné "Muck! Muck!"? A jak i chytla tu Webberovu! A jak si zamávali! Jéééééva! :D
    Love me... thats all I ask of youuuuuu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se divila, že ji vystřihli. Proooč? To mohlo být tak sladké! :)
    Sierra a Andrew byli vskutku neskutečně cute, už je to tak, že každý Sierru zbožňuje, i sir Andrew. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Člověk, který by Sierru nezbožňoval je nelida! :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt! :D Její kouzlo je nepřekonatelné! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslíš? A co tohle kouzlo: "Accio Sierra!" AHA! AHA! AHA! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Fíjo, čtyřicet let... to je pěkný kousek života! :D

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Teď je otázka nakolik účinné to kouzlo je. :D[7]: I co, já ani to ne! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jak je to přes polovinu, tak je to cajk. :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky