A Little Fall Of Rain - Ramin Karimloo, Maddy Jarmon

Omlouvám se za zpožděné video týdne, ale včera jsem se hrozně sekla a nestihla na blog nic dát. Ironické je, že to bylo zrovna YT, kde jsem se sekla. :D Achjej. :D
Napadlo mě, že Lotteland už dlouho nebyl zaraminován a je nejvyšší čas to napravit!!! ^^
Tohle je velmi kouzelné video, Maddy by Eponine z fleku mohla hrát ve West Endu, excelentní jak pěvecky, tak i mimikou. :) A zdá se mi to, nebo je v Raminově blízkosti trochu rozechvělá? A která slečna není?! O:)
Tohle je asi první video, kde se mi Raminovy vousy líbí. Není to styl alá Rumcajs, kterak to nazvala BJ, ale takový drsňácký porost co v tomto případě ani nepůsobí drsňáčky jako spíš intelektuálně-světácky. :D A ten šátek kolem krku...I love him! :'D
In my heart is Ramin forever Enjolras, but still...LOVE LOVE LOVE his Marius. :)
And you? :)


Komentáře

  1. Pro mě bude asi Ramin navždy Enjolras :D možná až ho uvidím jako Jeana Valjeana tak se to změní a Marius se mi na něj nějako nehodí :D nwm proč :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je hlas, panečku! Ale položit se do téhle role... to mu kapánek nevyšlo... no nevadí, snad příště! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přece jen je to koncertní verze. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No dobře, ale aspoň výrazově a hlasu dodat kapánek zoufalství... :D I při koncertní verzi má zpěvák ztělesňovat postavu, jež danou hudbu zpívá! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ramin vyjadřoval zoufalé smíření se s faktem, že Eponine umírá. Zároveň je v očividném šoku z faktu, že v rukou nedoslova svírá krvácející kamarádku, která jak se ukazuje je do něj zamilovaná. Též se snaží svoji depresi pro tento okamžik skrýt, aby Eponine vypouštějící duši byla v posledních chvílích na tomto světě šťastná. :'D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky