Wo die Schönheit sich vergibt - Gardar Thor Cortes

Krapítek se zpožděním ale přece, video týdne. Tentokrát pochází z produce Love Never Dies/Liebe Stirbt Nie v Hamburku. Je to takové velmi pokradmu natočené video a jde to poznat na kvalitě, ale na to si už uvědomělý muzikálofil ani nemůže stěžovat. :D
Na kanálu, ze kterého toto video pochází naleznete videí více, ale jsou stejné, nebo ještě horší kvality, tak s tím počítejte. :D
Beauty Underneath jsem si vybrala jako video týdne právě proto, že v produkci v Hamburku byla tato píseň změněná, takže mi přijde velmi zajímavá a konečně zjistím, v čem ta změna vlastně vězí. :D
Netuším, kdo je ten malý Gustík, v popisku videa stálo pouze že je to Rim, ale příjmení žádné. Zvláštní je, že ani na oficiálních stránkách jsem se to nedozvěděla. Nevadí, no.

Tedy asi víte, že nejsem úplně největší fanoušek Bena Lewise, ale co se mi hrozně líbilo, bylo jak ironicky mluvil s Gustavem do doby, než zjistil, že je jeho syn. Ten sarkastický tón se kterým říkal "little vicomte" byl prostě všechno. :D Gardar je takový zdrženlivější a tak se mi po tom trošku zastesklo. :D
Ale k tomu podstatnému: ta změna spočívá v tom, že Gustave na klavír k Erikovu šoku zahraje vokalizaci z konce titulní písně Fantoma Opery a já nejdřív zaboha nemohla přijít na to, co to je a proč je mi to povědomé....DUH. :D Ale i pro méně chápavé jako já je to tam pak vysvětleno, když to Gustave začne i zpívat. :D To je hodně dobrá změna! Takové Fantomovo dědictví, dá se říci. :D
I ten přechod k samotné Beauty Underneath se mi moc líbil - bylo to takové plynulejší. Přece jen v původní verzi je to taková pomyslná facka do obličeje, když zničehonic zaduní sólo elektrické kytary a vy přemýšlíte, jak se to v tom jinak velmi tradičním muzikálu náhle vzalo.
Nová hudba k Beauty Underneath se mi moc líbí, přijde mi taková sofistikovanější, oduševnělejší a hlavně zapadá do zbytku díla, což se prostě o té originální úplně říci nedalo.
Do záběru videa bohužel oba přijdou spíš sporadicky - sem tam jím proběhnou, ale to je vše. Nu, ale člověk nemůže mít vše. :D
Přeji krásný nový týden. :) xx


Komentáře

  1. To je jediné video z Hamburgské Beauty Underneath, které jsem viděla. HD kvalita to není, ale jo, buďme vděční aspoň za to. :-)
    Hi, s Benem jsme na tom úplně stejně. Ano, ano, ten jeho sarkasmus, když mluvil s Gustíkem, byl dokonalý. :-) To se mu povedlo :-)
    Já mám originální verzi radši, ale je pravda, že v této úpravě do muzikálu víc zapadá. Taky mě potěšila POTO vokalíza a to fakt moc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, Ben měl v muzikálu i hodně dobrá místa, to mu nelze upírat. :)
    No, originální verze je možná taková údernější, ale na můj vkus možná trochu moc. Nevím, na tohle se názory asi různit budou, pravda. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky