Mistr a Markétka A-Z: G

Gé jako náš oblíbený duet Globus. :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Áááá... myslím, že většina fanoušků tohoto muzikálu považuje za jednu nejoblíbenější scén z MaM právě Globus - a já samozřejmě nejsem výjimkou.
    Jsem na jednu stranu ráda, že stále experimentují s účesy, ale ta "ruličková" (nevím jak jinak to nazvat) paruka se mi pořád nelíbí (ale děvčata tak vypadají pořád líp než chudáček Ivan). :-) Prostě vlnité vlasy Markétky u mě vedou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tou výjimkou nejsem ani já. :)
    Ruličková paruka mě taky nenadchla. Dokonce přemýšlím, jestli to je paruka, nebo už takhle experimentují přímo s jejich vlasy. No, asi chápu záměr - působit víc dobově, ale já bych si to klidně i odpustila - on to není moc lichotivý styl účesu, navíc Mistr a Markétka je i přesto, že zachycuje velmi specifickou dobu a režim, velice nadčasové dílo.
    Za paruku Wolanda taky truchlím, ale tu Markétčinu nesu ještě hůř - Woland se totiž musí otočit zády, aby to bylo vidět, kdežto chudák Margot...:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky