Nové fotky z Mistra a Markétky

Ruský server okolo.me zveřejnil nějaké aktuální fotky z Mistra a Markétky, mapující poměrně podrobně první jednání představení. Z druhého jednání bohužel nic, nicméně i tak jsem ty fotky uvítala, protože jsem v nich zaznamenala určité změny, o kterých jsem netušila.
Wolandovo arioso je přesunuto k Pilátovu trůnu, což má příčinu asi čistě jen ekonomickou, je to změna vůči které jsem poměrně neutrální.
Markétka a Woland se poprvé setkávají už v publiku a Markétka přechází po docela jiném mostu při její "Kytici smutku" - pracuje se tam více s 3D efektem a projekcemi a mě se to takto na fotkách velmi líbí, těžko říct, jestli to v "akci" nepůsobí moc staticky, mě se totiž moc líbilo, jak se v originální verzi ten most pohyboval a otáčel po jevišti.
Mistrův dům je nyní zvláštním hybridem kulis z Oněgina. Vytrženo z kontextu by to pro mě bylo hezké, ale protože vím, že je to zrecyklovaná kulisa tak to pro mě ztrácí kouzlo. Ale obecně vzato je to hezké, jistě.
Co se týče Markétina účesu, pořád nad ním dumám. Když jsem byla v Brně na moderní verzi Carmen, zpěvačky tam měly úplně stejné účesy a mě se to velice líbilo a tady mi to překáží a to nedává smysl! :D Možná to bylo v Brně slušivěji učesané, jinak si tenhle můj rozpor nedovedu představit. A nebo je to prostě síla zvyku.

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Zdroj: http://okolo.me/2016/06/mimmusical/

Komentáře

  1. Škoda, že není zdokumentováno i druhé dějství (když už na netu nejsou téměř žádná nová videa).
    Kéž by ta točna byla bez té vrchní části. Na ní je fakt poznat, že je to půjčené z Oněgina. Škoda toho pojízdného "mostu". U Kytice smutku, setkání Mistra s Markétkou a u Finále byly perfektně využity.
    Jen mě tak napadá, jestli je vážně vynechali, tak jaký zvolili nový způsob pro Wolandův příchod na ples.
    Ten účes... nejen, že se mi nelíbí, ale ani (Veře) nevydrží.PS: Nevím jestli jsi viděla tato videa z tohoto bloku: sestřih muzikálu - převážně z prvního dějství, z 2. jen děkovačka (https://www.youtube.com/watch?v=oabEXGcQQC0) + Chvíle štěstí (https://www.youtube.com/watch?v=QB8VRztsPaQ).
    U prvního videa trvá 30 sekund, než začnou ukázky. U toho druhého cca 15 sekund. :-)
    Jó, a ještě jedno video ze zákulisí a zkoušek. (Krátké, ale potěšilo mě.)PS2: Stejně si myslím, že kouzla se "změnama" v původním nastudování by se měla provádět spíš v Oněginovi než tady.

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, zapomněla jsem přidat odkaz na to třetí video. Tady: https://www.youtube.com/watch?v=zbCrjB1TPRU

    OdpovědětVymazat
  3. Hmhm, ta točna působí trochu off v době tvrdého komunismu v Moskvě, no. :D
    Tyjo, Wolandův příchod na ples mě nenapadl, ale máš pravdu. Ten dramatický nástup je hned po Tangu nejlepší věc na té scéně! :D Sakryš, možná dali pryč ten most, ale nechali si ty schody? Protože to přece byli oddělené části? Doufám!
    Ten účes je mé nové dilema, protože jak je možné, že v jiné inscenaci se mi líbí? :D :D Ale taky jsem si všimla, jak se Verušce začal během Nitě lásky rozpadat. :DNeviděla! Já ti musím říct, že jsem po  první sezoně, když přišel ten zákaz natáčení, nějak rezignovala na hledání videí...nebo jsem nebyla dost trpělivá se po nich pídit, když už se začaly objevovat tak sporadicky/vůbec. :D To je odsouzeníhodné. :D :D :DKouzla si skutečně měli nechat pro Oněgina, to je hodně dobrá poznámka. :D Já nejdřív obdivovala, jak na té inscenaci pořád něco mění, teď přemýšlím, jestli s tím už někdy přestanou, nebo za rok to už bude úplně jiný muzikál. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a zapomněla jsem napsat, že za ty odkazy moc děkuji. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky