Where did the Rock Go? - Sierra Boggess, Alex Brightman

Tak zaprvé se hodí omluvit za to, že jsem se tu jak byl týden dlouhý neozvala. Ale lidi, jaký já měla týden! Jeden den jsem plakala kvůli škole (zkouškové, no), druhý den jsem plakala v divadle (La Traviata, fňuk!), třetí den jsem zažila nejstrašidelnější a nejkrásnější den zároveň (o tom bude ještě článek) a čtvrtý den jsem strávila cestováním z Brna domů a pátý den jsem prostě už padla! (A sekala trávník na naší hodně velké zahradě :D).
Nějaký čas na blogování tam byl, nebudu vám lhát, aleee myšlenky bohužel ne. Omluvuji se! :D
Ale přicházím s omluvnou skrytou perlou - první video z muzikálu School of Rock o kterém takhle veřejně vím!!! :)
Tohle je scéna, kdy zaskakující učitel Dewey pozve na rande do baru ředitelku školy Rosalii a jak se zprvu zdálo, že perfekcionistická ředitelka je suchar skrz naskrz a nemá v sobě kouska emocí, není tomu tak...jen už zkrátka zapomněla na hudbu, kterou si každý nosí uvnitř sebe.
Přijde mi úplně zbytečné říkat, že Sierra to zahrála dokonale, protože je to prostě Sierra. :D Ona sama říkala, že zpočátku pro ni bylo těžké se s rolí ztotožnit, protože ona sama je absolutní opak Rosalie a perfekcionismus je něco, čeho se děsí - sama o sobě s chutí říkává že je "perfectly imperfect", ale nakonec si k roli cestu našla a právě tahle píseň, které nejdřív nerozumněla je teď pro ni přímo osobní. Totiž že Rosalie za pomocí Deweyho ale především světa, ve kterém žije a kterého se ona vzdala, ji teď osvobozuje od těch provazů, kterými se sama svázala. School of Rock je spíš odlehčenější muzikál, ale při téhle písni mi skutečně naskakuje husí kůže.
Krásný nový týden - jeden nikdy neví, co přinese. :)

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky