Mistr a Markétka A-Z: H

Vítejte u další části mého melancholického fotovzpomínání. Na řadě je písmenko há, která je samozřejmě jako Hela a proto se mu budu věnovat déle. Každé herečce bude patřit jeden díl. A začínáme Marií Lagatskyou. :)
(Škoda, že Hele už nemalují tu jizvu...byl to krásný odkaz na knihu).

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host
image host

image host

image host

Komentáře

  1. Jééé, to je super, že každé herečce věnuješ samostatný článek.
    Cože? Oni už Hele nemalují jizvu?! Asi jsem vážně nevšímavá, protože tohle jsem nezaznamenala.
    Tak to se divím, protože k Hele jizva prostě patří.Maria je postavu Hly ideální. Pěvecky i herecky je výborná. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na úplně nejnovějších fotkách ji nějak postrádám. Ale teď mě tak napadá, že možnáá šířím hoax a jen jsou to fotky, kde jen prostě kvůli světlu nebo úhlu není vidět. No, časem unikne něco, co nám vyjeví pravdu. :DAno, přesně tak. Navíc je to první Hela, jakou jsem kdy viděla, takže zvlášť sentiment. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moje nej Hela ovšem také jsem měl ráda Pauline :D vzhledem k tomu že budeš každé herečce věnovat článek máme se na co těšit příště bude jistě Anna pak Pauline a pak Vera a na závěr Naty co víc si přát

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky