Pařížský Raoul


Jako druhý člen obsazení pařížské inscenace Fantoma Opery byl včera oficiálně oznámen Bastien Jacquemart do role Raoula, který se rovněž objevil i na Instagramu jeho Christine Sierry Boggess z propagační akce v Paříži po boku režiséra FO Harolda Prince.

Zároveň to ukazuje, že obsazování nikoliv na základě konkurzů ale osobních preferencí tvůrců se nevztahuje na celou hlavní trojici a doufám proto, že stejným způsobem vybírali i do role titulní.

Níže přikládám video, kde Bastien zpívá New York, New York. Je to ovšem šest let starý záznam, takže se dá předpokládat, že jeho hlas od té doby vyzrál, snad se i zbavil toho lehce popového nádechu. Jinak má totiž všechno co si od Raoula osobně mohu přát: vzhled i příjemný, mladě znějící hlas s krásnou barvou.



Zdroj: https://www.instagram.com/officialsierraboggess/

Komentáře

  1. Jj, souhlas. Vzhledově i pěvecky je to typ pro tuhle roli. :-) Teď jen zbývá jestli i herecky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, přesně tak. Role Raoula je těžší, než se zdá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já... já... já jsem se asi zamilovala...

    OdpovědětVymazat
  4. To mě nepřekvapuje. :D Je sladký, pravda. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě nepřekvapuje, že tě to nepřekvapuje. :D Ach, ano! Přesladký!

    OdpovědětVymazat
  6. My už prostě u sebe víme, na čem jsme. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky