Riziková práce divadelních herců
V Mistrovi a Markétce podle všeho najeli na nový systém, kdy už orchestřiště není uzavřené, ale v jevišti je velká propadlina s hudebníky. Možná se teď lépe nese zvuk, ale samozřejmě pokud jsou herci naučení na to, že tam žádná díra není...
V duetu Globus, kdy Anastasia Makeeva couvala od Wolanda Ivana Ozhogina, si neuvědomila, že míří přímo do té díry a až zásah Ivana jí zachránil pohmožděné nebo zlomené kosti....v hodně zlém scenáriu i život jak psala Anastasia - nevíme jak nešťastně by upadla, pravda. Navíc Ivana obdivuju, že se mu podařilo nevypadnout z role.
Bohužel jen úryvek duetu, který tento incident zaznamenává najdete tady.
Obdiv k oběma, to že ani Anastasie v takové íli nevypadla z role.
OdpovědětVymazatDoufám, že po tomhle incidentu tvůrci dají pódium nad orchestrem do původního stavu. Já si říkala už u Oněgina, že by ta díra byla pro herce docela nebezpečná. :-)
Zvuk zní krásně, ale za to riziko to fakt nestojí.
PS: Navíc si myslím, že zkomplikovala i choreografii u Tanga a že už tam nemají herci s tanečníky tolik místa. :-)
To je fakt, velmi obdivuju oba za zachování chladné hlavy.
OdpovědětVymazatNo vidíš, Tango mě nenapadlo, ale je to fakt. Proč si takhle omezovat jevištní prostor, achjo.