Zákulisní vlog z dubnového bloku

V březnu jsme se bohužel nedočkali žádného zákulisného vlogu z Mistra a Markétky a proto jsem hrozně ráda, že za duben už materiál máme. :)
Jeden by řekl, že natáčející budou vhodné záběry spíš chybět, protože se snaží vybírat nové momenty, ale jak vidíme, opak je pravdou, protože v zákulisí show se zjevně pořád něco děje a herci jsou očividně šprýmaři, takže o zábavu je postaráno.
Ani v dubnu nás nezklamal Woland Rostislav Kolpakov a opět se můžeme potěšit nad záběry svíjejícího se Wolanda, hihihi. :D
I hlavní Woland Ivan Ozhogin tam má moc pěkné usměvavé záběry ze zkoušek, takže obdivovatelé obou si přijdou na své.
Tohle video mi vyčarovalo veliký úsměv na tváři, takže doufám, že zlepší pondělní den i vám. :)



Komentáře

  1. nepovedený záběry jsou vždycky nejlepší, člověk se u nich zasměje =D

    OdpovědětVymazat
  2. Rostík je vážně rozený komediant a našim oběma fešákům moc sluší ta bílá tílka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vskutku, bílá tílka jsou potěšující. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě taky potěšilo, když se bílé tílko objevilo i na Ivanovi :D (a taky když se tam objevili povíckrát v tričkách - zkouška Tanga...)
    Jé, Rostík má krásný drdůlek v síťce, ten na začátku :-)
    Ivan s Verou jsou rozkošní :-)
    Tam se to ale rozjelo! Na zkouškách, v zákulisí - stále úsměv na tváři. (Duben byl asi ve znamení "time for dance" :-)
    Hihi, Maria si během Tanga odskočila doplnit tekutiny. Taky ta momentka s Markétkama za zrcadlem :-)
    Ivan i v zákulisí se zavěšenou Mariou pokračuje v chůzi ala aristokrat (zase ten aristokratismus :D )
    Ten človíček v Glóbusu... tak to nemělo chybu! (A já si naivně myslela, že to ovládají nějakou technikou..)
    Tanečnice Markétka schovávající za zrcadlem kytici do rámu :-)
    Ta trsající Markétka za zrcadlem byla Anastasia nebo tanečnice?Ten člověk, co ho napadlo natáčet tato videa, je nejzlatější génius pod sluncem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá tilka rule da world. :D
    Time for dance asi bude tak obecně jejich motto, vždycky jsou tam takoví rozhýbaní, přijde mi, hehe. :)
    To s Markétkama za zrcadlem bylo bájo, já doufala, že to někdo natočí.:)
    Ivan v sobě prostě toho aristokrata má...měl by si zkontrolovat rodokmen, jestli nepochází ze šlechtického rodu. :D
    Já si taky myslela, že Globus funguje nějak elektronicky...jenže pak jsem si jednoho dne všimla, že ty "mosty" ze kterých chce skočit Markétka, či jak jsou úplně na konci, tak že pod nimi byly jedno představení vidět prosvítat lidi, kteří s nimi pohybovali po jevišti, tak mě napadlo, že asi i globus bude na tento princip. Hehe, asi tam jedou ještě starou školu. :D
    Za zrcadlem tančila dvojnička tanečnice. :)Vlastně to napadlo lidi z divadla a pověřili tím jednu slečnu ze zákulisí. V březnu, jak jsem zjistila, žádné video nebylo, protože ona slečna byla v nemocnici. (Narazila jsem na blog osoby co ta videa pořizuje,  odtud to info). :)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To jo, ale tady mi to přišlo, že víc než v předchozích videích :-)
    Není nad starou školu :-)Jsou zlatí, opravdu úžasně velkorysí k fanouškům :-)
    Jo tak, a já se bála, že už videa ze zákulisí skončila :-) Hlavně že je slečna zdravá a bude nás zásobovat dalšími videi (no ale když už má show skončit, tak toho moc nebude :-( fňuk :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Stará škola, aneb nad klasiku není, ano. :DAch, řekla bych, že je tu šance, že muzikál prodlouží, ale asi není. Společnost co to má pod palcem totiž na příští sezonu chystá nový projekt, Oněgina, takže nebude volné divadlo, nu...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ale je dost možné, že přijde rok Oněgina a po něm bude zase rok Mistra a Markétky přeci jen to nezevšední :-) takže to třebas hezky prostřídají :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě osobně se nezdá pravděpodobné, že by to vraceli tak brzo, ale jeden samozřejmě nikdy neví. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky