The Phantom Unmasked



Brad Little, současný Fantom ve World tour, chystá nyní svoji vlastní koncertní tour napříč Čínou nazvanou The Phantom Unmasked. Jako hosta si pozval svoji Christine, Emilii Lynn. Data jejich vystoupení jsou následující:
Chongqing Grand Theatre - 27. květen 2015
Wuxi Grand Theatre - 31. květen 2015
Shanghai Poly Theatre - 4. červen 2015
Zhangjiagang Poly Grand Theatre - 10. červen 2015
Wuhan Qintai Grand Theatre - 13. červen 2015 - 1. červenec 2015
Shangxi Poly Grand Theatre - 7. červenec 2015
Mei Lanfang Grand Theatre - 16. červenec 2015

A co víc, dokonce víme i jaký playlist nás na koncertech čeká. S takovou nadílkou skutečně doufám, že se dočkáme nějakých nahrávek. :)


1. The Phantom of the Opera
2. New York, New York
3. This Is The Moment
4. Circle of Life
5. Don't Rain On My Parade
6. I Could Have Danced All Night
7. Tonight
8. Till There Was You
9. Orchestra Interlude
10. Dancing Queen
11. Defying Gravity
12. Broadway By Request

INTERVAL
1. Enteracte
2. Oh What A Night
3. Memory
4. Suddenly Seymour
5. Chinese performance?
6. If Ever I Would Leave You
7. Let It Go
8. Phantom Instrumental Medley
9. Think of Me
10. Wishing You Were Somehow Here Again
11. All I Ask Of You
12. Seasons of Love

Source:
http://roadtophantom.tumblr.com/

Komentáře

  1. Vidím že na songlistu POTO vede :-)
    Cože?! I Lví Král - to jsou mi věci! Hm, Wicked a zdá se, že Frozen proniká do stále dalších a dalších koncertů. Docela mě překvapuje, že jsem na seznamu nenašla nic z Bídníků (zvláštní).
    Ale na tom plakátu si mohli dát víc záležet. To barevné ladění není úplně nejšťastnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, ani se nedivím, Fantom je taková role Bradova života. Pokud mám přesné informace, tak ve světové tour FO působí  už od roku 2004 s tím, že si od role vždycky dával nějaké přestávky, ale ty byly tak maximálně dvouleté a zase se vrátil buď on nebo tour. :D PLUS v roce 1995 - 1999 účinkoval v US tour a aby toho nebylo málo tak v roce 2002 hrál Fantoma i na Broadwayi (sice jen na záskok na měsíc, ale i to se počítá).
    Takže mám pocit, že FO bude jeho osudový muzikál, protože tohle je neuvěřitelné. :)
    Jo, na toho Lvího krále jsem taky kulila oči, ale ostatně proč ne. :D Let It Go mě už ani nepřekvapuje, to je prostě všude. :D Máš pravdu, taky jsem čekala minimálně Bring Him Home. Hmm.
    Ten plakát se mi vůbec nelíbí, musím se přiznat.To barevné ladění i to jak tam neobratně vpravili Bradův obličej, že to pro něj ani není moc lichotivé...nu, nevadí, Brad a Emilie to svými výkony zastíní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oh! A samozřejmě abych nezapomněla, tak hrál i Raoula na Broadwayi.  
    Ohromující, vskutku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: [3]: Cože?! Tak tohle jsem vůbec netušila. Týjo, ten musí znát POTO i pozpátku :D Vskutku osudový muzikál :-) A je to navíc i roztomilé, že jej tak chytil za srdce (jako miliony dalších fanoušků :-) )
    Jo, šlo to přece udělat mnohem lépe a ne takhle. BRRR!
    Díky za info, ohromně mě to překvapilo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to ohromující. Škoda, že není spočítané, kolik představení v roli Fantoma už má za sebou. Přesné číslo by mě velmi zajímalo (a jistě by mi i vyrazilo dech). :)
    Můžeme se shodnout na tom, že kdo ten plakát dělal to buď odflákl, nebo má moji úroveň schopnosti s Photoshopem. :D
    Ach, to vůbec není zač, rozebírat herce FO je má oblíbená činnost hned po spánku. :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Hugh Panaro má konkurenta :-)
    S tím pohotoshopem jsi na tom líp (takovou hrůzu bys určitě nevytvořila).
    Jo? Já po čtení a spánku (ráda lenoším :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že současný rekord v počtu odehraných představení si drží John Cudia ne Hugh. Ale tak či tak, oba mají konkurenci. :)
    Jo, lenošení aka prokastinace všeho druhu...to je můj další talent. :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky