Rozhovor s Gerónimem Rauchem

Narazila jsem na moc milý rozhovor se současným Fantomem v Londýně, Gerónimem Rauchem přímo z jeho šatny v Her Majesty's Theatre. Reportérka Claire Sweeney ho vyzpovídala ohledně jeho kariéry minulé - kdy mě překvapilo zjištění, že Gero měl původně namířeno k popové kariéře a dokonce v roce 2002 vyhrál popovou soutěž.
Potom se samozřejmě dostali i k Fantomovi, kde mě zaujala další informace, o tom, jak si Gero zpočátku na roli musel těžce zvykat a dokonce na celé čtyři týdny kvůli Erikovi ztratil hlas. Jak nakonec všechny tyto trable překonal a ještě mnohem víc, můžete zjistit v rozhovoru samotném níže. :)

Komentáře

  1. Claire má lovely příjmení (okamžitě se mi vybavil Sweeney Todd :D)
    Jé, Gerónimo byl famous popstar! Kdo by to byl řekl, že z popu přehoupne na klasiku jako POTO a Les Mis... :-)
    Jeho životopis jsem nikde nečetla, takže překvapilo i to, že hrál Ježíše v Jesus Christ Superstar (dokonce ve Španělsku) a díky němu se seznámil se svou manželkou - tak to je hezký. :-)
    Ta poznámka, že má rád výzvy - řekla bych, že pro tuto profesi je to zapotřebí (nebo alespoň k užitku).
    Ách... taky neskutečně miloučký je jeho popis pocitů v Mirror, kdy čeká za zrcadlem.
    Myslím, že ostatním představitelům Fantoma těch 30 - 45 minut maskování bohatě stačí :-D.
    Je dobře, že nyní se snaží korigovat svůj hlas a nepřepínat jej. Musí to pro ně být nesmírně náročné vydat ze sebe absolutním maximum a nepřehnat to.
    Zajímavé jak může mít ztráta hlasu dopad na techniku zpěvu - vlastně Gerónimo to popisuje jinak, jako způsob zpěvu? (Teď nevím, jestli to zároveň odkazoval na to, jak nyní si hlas šetří.)
    No jo, kdo by nemiloval PONR :D :D (zaujalo mě Gerónimova asociace PONR s "latinskou stránkou").
    Gerónimo by si nechal jako upomínku masku - hm, já na místě "Chhristine" bych asi (protože pochybuji o tom, že by se mi podařilo propašovat z divadla nějaký její kostým), tak bych asi sáhla po Red Scarf. Šála by se dala hezky schovat do kabelky :-)
    (Prsten od Fantoma by taky nebyl k zahození.)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě ta asociace s jménem napadla, hehe. :D
    Gerův hlas mi vůbec nepřijde jako popový materiál, takže jsem taky byla překvapená. :)
    Ta historka, jak potkal svoji ženu je strašně milá, máš pravdu. Muzikál je čarovný, říkám to pořád. :D
    No, pokud jsem nic nespletla, tak říkal, že ztráta hlasu se ani tak neovlivnila jeho techniku zpěvu jak spíš ten rituál rozezpívávání se před začátkem show...a asi si taky dává pozor na to "ječení" o kterém říkal, že bylo na jeho hlas nejvíc ničící. To se asi do Final Lair hodně opírá. :D
    Taky bych si ideálně vzala šálu nebo prsten. Nebo možná ten šátek,co má v PONR, to je fakt moc hezký kousek. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky