ComicCon Petrohrad

16. a 17. května 2015 se v Petrohradě konal ComicCon na kterém nechyběl ani Ivan, který spolu se svými kolegy Yurym Utkinem a Verou Sveshnikovou propagoval film Korzet.
Z akce je mnoho fotek a dokonce i jedno video (kterému nic nerozumím :D). I když vlastně ano...něco ano. Když Vera Ivanovi předala mikforon začal slovy "Přeji dobrý den, kdo mě neznáte, mé jméno je Ivan Ozhogin" - čímž obveselil fanoušky...samozřejmě že všichni věděli kdo je. :D Je zvláštní slyšet Ivanův normální hlas. Většinou jsem zvyklá jen na jeho zpěv nebo takový ten dramatický hlas co používá na jevišti, ale když Ivan hovoří prostě jako Ivan, tak to nemám tolik naposlouchané...(no a poslouchá se hezky :D).
Dále můžu říci, že jsem vypozorovala, že Ivan a Vera spolu musí hezky vycházet, protože si roztomile špitají a uculují se na sebe. :)
Můj úplně nejoblíbenější moment je, když Ivan a Vera cosi tajně kutili na Ivanově mobilu pod stolem. :D Jak vidíte, jeden si to video může užít i bez toho, aby věděl oč v něm jde. :DDD

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host







Source:
http://vk.com/corset_steampunk
http://forsakenwitchery.tumblr.com/

Komentáře

  1. Wow, Veřin look je... WOW! Jak to jen popsat... style k filmu Korzet? Sluší jí to :-)
    Rozhodně se podívám :-)Jsou to zlatíčka, ty fotky s nimi jsou rozkošný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když už propagovat Korzet tak v korzetu, že? :D Vypadá strašně krásně...skoro jako by si na tu akci odskočila z pohádky. :) I ten její účes je perfektní...a ta ozdoba na čele. Moc jí to slušelo. :)
    Stojí to za to, půlhodina mi ještě nikdy tak rychle neutekla. :))) Ano, ty fotky jsou super roztomilé. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Ivánkovi je znát značná únava - hlavně jde vidět na horních fotkách ale není se čemu divit vždyť ten rozvrh má pořádně naházený :-)
    Každopádně i dál se usmívá a je radost jej vidět. Víc mě na Veře než korzet zaujaly její úžasné vlasy opravdu luxusní copak to má na tom čele???

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se ani tolik unavený nezdál, já bych to spíš tipovala na hru světel, ve videu se mi zdál uvolněný. :)
    Asi tam má nějaký řetízek, nebo tak něco. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky