Den Julie Udine

Christine na Broadwayi, Julia Udine, nafotila pro playbill.com svoji denní rutinu během double show dne, které doplnila i svým kratším komentářem. Pojďme se tedy podívat na den v životě Christine Daaé. :)

image host

Probudila jsem se do krásného jarního dne!


image host

Oh, dobré ráno, přátelé! Jaké kouzelé ranní rituály. Rýma, alergie...ne díky!

image host

Jaká radost! Jdu na brunch s mojí mámou a ředitelkou z mé střední školy. A nemusím nosit svou velkou péřovou bundu - WOHOO!

image host

Bylo úžasné zase se vidět s ředitelkou z mé střední! Fotka pořízena mou mámou. (Ona se trochu stydí na kameru.)

image host

Velké sójové chai na povzbuzení před matiné.

image host

A podpis na nástěnku. Tenhle týden zbývají už jen dvě představení. :)

image host

Naši divadelní manažeři Greg, Jim a Beth v naprosto přirozené póze....očividně. ;)

image host

Vedoucí naší produkce, Seth Sklar Heyn s naším vikomtem de Chagnym, jedním a jediným Jeremym Haysem ve velmi seriózní debatě u nástěnky. :)

image host

Dobré ráno Lairdu Mackintoshovi!

image host

Tento týden jsem si předekorovala šatnu a nemůžu si pomoct, ale musím obdivovat svoji těžkou práci..za velké pomoci mé mámy...díky, mami. :)

image host

Ok, čas začít se líčit.

image host

Přesně takhle si každý den nanáším oční stíny: našpulené rty, zavřené oči, zatímco pořizuju selfie...
Zabralo mi dvanáct pokusů, než jsem tuhle fotku pořídila. Pořád mi padal telefon.

image host

Tohle mě možná baví víc, než by mělo...

image host

Fantomův gardedobiér, Andrew Nelson, odpočívá na schodišti před dlouhým dnem.

image host

Linda Balgord, naše úžasná madame Giry, se zastavila aby mě rychle pozdravila. Vtipný fakt: já a Linda jsme obě přišly z právě probíhající tour produkce Fantoma. Jsem velmi vděčná, že s ní každý večer mohu hrát.

image host

Zbývá půlhodina! Úžasný Leon mi sepíná vlasy, než mi nasadí paruku.

image host

Ohh, jak miluju každodenní návštěvy Jeremyho Hayse v mé šatně. Dnes nám k tomu hraje Neil Diamond.

image host

Rychlé rozcvičení před Hannibalem.

image host

Mojí gardedobiérkou pro dnešní matiné je skvělá Jennifer Caruso.

image host

Myslím, že tohle je můj oblíbený look. Říkám tomu "sassy-but-classy" Christine.

image host

Jen a já si pochutnáváme na skvělé brownie o přestávce abychom doplnily síly na druhé jednání.

image host

Raoul a já čekáme na náš příchod na Masquerade.

image host

Ok, dorazila jsem domů na pauzu mezi odpoledním a večerním představením. Dnešní večeře: krocaní masové koule a těstoviny.

image host

Zavolal mi můj přítel! Vždycky se najde trocha času na Facetime. Úsměv!

image host

Zachumlaná pod mojí oblíbenou dekou. Rychlý šlofík.

image host

Zajít do Starbucks nebo pokračovat v chůzi....každodenní dilema.

image host

Očividně jsem tam nakonec šla. Žádná sebekontrola...dělejte si radost.

image host

A jsem zpět! Stage Door v Majestic Theatre.

image host

Některé z mých krásných kostýmů v šatně na rychlé převlékání.

image host

Má gardedobiérka, krásná Sarah Snider je zpět! Odpočívá s kávou a vypadá úžasně s jejími fialovými vlasy a botami. Cool.

image host

Jeviště už je připravené na druhé představení!

image host

Piangiho dnes hraje Andrew Drost!

image host

V mé šatně je dnes party na PESO SABADO (dolarovou sobotu).

image host

Sarah Jeremymu pomáhá se Savasana polohou zatímco já si nasazuju paruku.

image host

Obdivuju tu dřinu. Nedokážu říct jestli usnul nebo ne...každopádně já se musím připravit!

image host

Satomi Hoffmann a já pózujeme před Il Mutem.

image host

Krásná Kara Klein a já před Masquerade.

image host

Oslava konce show! Čeká mě den volna!

image host

Můj bratr a jeho přátelé se dnes přišli podívat na show! Fotka z jejich backstage prohlídky.

image host


Jak lépe zakončit víkend než večeří s jedním z mých starších bratrů? Díky Playbill.com za to, že jste byli součástí mé soboty. :)

Source:
http://www.playbill.com/multimedia/gallery/photo-exclusive-becoming-christine-spend-a-day-with-phantoms-enchanting-new-star-julia-udine-348425#1

Komentáře

  1. Ty dvě představení za den musí být občas pěkná makačka - hlavně si to nedokážu představit kdyby někdo byl nastydlý a musel by to odehrát - což o to alternace je jistě v pohotovosti ale i tak :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A když je nastydlá i alternace, tak je tu understudy, druhá understudy, cover, emergency cover...po roli Christine touží mnoho slečen. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty komentáře jsou tak miloučké - krásný pohled do zákulisí :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky