Magic Sound



18. 5. 2015 Ivan vystoupil na koncertě Magic Sound v Petrohradě. Přiznám se že nevím, kolik písní tam zazpíval, v hlubinách internetu jsem nicméně objevila dvě písně: Wicked Game a Feeling Good. Z první zmiňované je víc videjí, tak jsem vybrala to nejkvalitněji natočené, z druhé písně vím jen o jednom videu z vk.com, tak snad se mi ho sem podaří úspěšně vložit, protože tenhle server mi rád dělá neplechu, duh.
Ivan zněl (i vypadal ehm) jako vždy perfektně, takže doporučuji. :))
Btw, jak obrázek napovídá, Ivan na tom koncertu dostal opravdu hodně květin, hihi. Ten monstrózní květinový ceremoniál můžete vidět na konci Feeling Good. :)

Komentáře

  1. Ivan a květiny aneb vděčné to téma :-) před nedávnem jsme doma měli velkou rodinnou oslavu narozenin byla zde spousta květin a když vidím že jich má Ivan daleko víc a když je často dostává denně musí mít své vlastní květinářství jinak nevím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš rozmazluje svoji paní, řekla bych. :) A možná i dcery. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: i tak je to neuvěřitelné množství kvěin :D květinářství je naspadnutí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hádám, že už je na to zvyklý. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: o tom nepochybuji ale i tak je to někdy obrovské množství květin :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ohromně mě potěšilo, že Ivan zazpíval Wicked Game. Mám pocit, že se ke mě neustále vrací v nových a nových verzích (nespočet cover verzí od amatérů, profesionálních zpěváků a ještě pak v několika seriálech). Tato verze je zase jiná, než co jsem slyšela a Ivan ji zazpíval tak jemně a procítěně. Vážně krása...
    Moc se mi líbí, jak se zaujetí poslouchal hudbu, kdy nezpíval a užíval si už jenom samotný poslech :-)
    A ten přízvuk je pro prostě rozkošný!!! ("...to let me dream of you..." - culila jsem se od ucha k uchu. Je to prostě zlatíčko!)U Feeling Good se mi vybavil okamžitě James Bond - absolutně nechápu proč, ale stejně se mi vybavil :-)No to musí mít květinářství :-) ani zahrádku doma nepotřebují :-) Taky si myslím, že je na to zvyklý, ale stejně je to pro mě zvláštní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Wicked Game dal strašně krásně - už jen proto, že přesně tohle je ta poloha hlasu, kde se nad Ivanem zpravidla nejvíc rozplývám, zněl tak jemně a když se přidá ten ruský přízvuk v jeho angličtině...awww. :D Love, love, love. :D
    Taky mě zaujalo jak Ivan vnímá hudbu, bezděčně na ni reaguje....on je zlatučký.:)James Bond je dobrá asociace...:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky